۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۲۲۶۲۴
قدیری ابیانه:

تهاجم فرهنگی ابزاری برای کاهش قدرت دفاعی ایران است

خبرگزاری رسا ـ قدیری ابیانه با تاکید بر این که تهاجم فرهنگی ابزاری برای کاهش قدرت دفاعی ایران است، گفت: برای آن که قدرت دفاعی ملت ایران را باز دارند می خواهند ایمان جوانان را بگیرند و می دانند جوانی که آسیب پذیر و ایمان نداشته باشد نمی تواند در برابر دشمنان مقاومت کند.
دکتر قديري ابيانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محمدحسن قدیری ابیانه، مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، شب گذشته در یادواره شهدای والامقام روستای اجبارکلا از توابع بخش دشت سر آمل با بیان این که شهدا به برگزاری یادواره های شهدا نیاز ندارد، گفت: ما با برگزاری این برنامه ها نیاز داریم تا این بزرگواران را در سطح جهانی مطرح کنیم.


وی با اشاره به این که جهان نیازمند آشنایی با ویژگی شهدا است، بیان داشت: شهدا با گذشت از جان خود تمامیت و استقلال کشور را تامین کردند و این عزیزان نه در زمان حیات خود بلکه امنیت امروز را نیز به وجود آوردند.


کارشناس عالی مسائل سیاسی با تاکید بر این که آمریکا می خواهد ایران را اشغال کند ولی بیش از تسلیحات از روحیه شهادت طلبی ملت ما می ترسد، تصریح کرد: آمریکا می داند ایران شکست ناپذیر است و همان گونه که در جنگ تحمیلی همه کشورها طرفدار صدام بودند و ملت ما به تنهایی مقاومت کرده و همه حامیان آنان را شکست داده است.


سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، ادامه داد: ملت ما جوانان و افرادی دارد که برای حفظ کیان نظام اسلامی و در راه خدا از جان خود بگذرند که دشمنان در برابر آن ها اظهار عجز کنند.


قدیری ابیانه، تصریح کرد: اگر آمریکا به ایران حمله کند در همان روز اول تمام ناوگان آن در خلیج فارس منهدم شده و عده بسیاری از آن ها کشته می شوند.


وی با بیان این که وجود روحیه مقاومت در ملت ایران به عنوان معضلی برای آمریکا شده است، گفت: دشمنان از ابهت ملت ما وحشت دارند و داستان فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان ما را شنیده اند که به خود اجازه هیچ گونه اقدامی نخواهند داد.


مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، بیان داشت: تمام دنیا جمع شدند تا بشاراسد را شکست دهند اما چون ایران از سوریه حمایت کرد آن ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و در قضیه غزه نیز این گونه بوده است.


کارشناس عالی مسائل سیاسی با تاکید بر این که روحیه ایثار و فداکاری بوده که به ملت ما امنیت می دهد، ادامه داد: اگر می خواهیم امنیت ما تقویت شود باید یادواره شهدا را جهانی کرده و زندگی نامه این بزرگواران را منتشر کنیم.


سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان این که شهدا زندگی ابدی را برای خود در بهشت تضمین کردند، خاطرنشان کرد: شهدا زندگی را دوست داشتند ولی به سبب انگیزه الهی بالارفته و شهید شدند.


وی با اشاره به این که ملتی که روحیه ایثار و مقاومت داشته باشد شکست ناپذیر خواهد شد، بیان داشت: اگر ملتی اهل فداکاری باشد بزرگ ترین قدرت ها نیز رقیب او نمی شوند.


قدیری ابیانه با تاکید بر این که تهاجم فرهنگی ابزاری برای کاهش قدرت دفاعی ایران است، گفت: برای آن که قدرت دفاعی ملت ایران را باز دارند می خواهند ایمان جوانان را بگیرند و می دانند جوانی که آسیب پذیر و ایمان نداشته باشد نمی تواند در برابر دشمنان مقاومت کند.


مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان این که دشمن در تهاجم فرهنگی به دنبال کاهش ایمان اسلامی است، بیان داشت: اگر ایمان جوانان را بگیرند آن زمان روز حمله به ایران، تجزیه کشور و تصاحب منابع ملی خواهد بود.


کارشناس عالی مسائل سیاسی، ادامه داد: شهدا به تکلیف خود عمل کردند و ما امروز در موقعیتی قرار گرفتیم که بیداری اسلامی می رود تا قطب اسلامی را تشکیل دهد و آمریکا دیگر نمی تواند هر چیزی را بخواهد رقم بزند و دنیا دارد به سمت چند قطبی پیش می رود./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات