۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۲۳۰۱۶
مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا:

دوران دفاع مقدس نماد مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: یکی از وجوهی که سبب گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه ما می شود آن است که دوران دفاع مقدس نماد مبارزه حق و باطل برای همیشه تاریخ است.
دفاع مقدس

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: بر اساس فرمایش قرآن کریم کفار همیشه به دنبال خاموش کردن چراغ حق و حقیقت هستند و این وظیفه انسانهای حق جو است که با آنها مقابله کنند.

 

وی در ادامه دفاع مقدس را یکی از دوران استثنایی تاریخ ایران برشمرد و افزود: این دوران یاد آور جمع تمامی آرمانها و فضایل تاریخ در انسانهای بزرگ و همه آنهایی که به نحوی در اداره دوران دفاع مقدس نقش داشتند، است.

 

مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا همچنین ضمن اشاره به نقش ارتش در دوران جنگ گفت: ارتش مردمی ایران در قبل از پیروزی انقلاب به صفوف ملت پیوست و با دفاع خود در طول دوران دفاع مقدس در زمره افتخارات ملت ایران جای گرفت.

 

حجت الاسلام صالح در ادامه افزود: نیروهای سپاهی و بسیجی نیز با بینشی امام گونه و انقلابی در کنار سایر قوای مدافع ایران حضور چشمگیری داشتند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر لزوم تفکر و تدبیر در تاریخ جنگ تحمیلی تصریح کرد: با دقت در این دوران در می یابیم تا وقتی که آزادی و آزادگی و استقلال شعار ملت ایران است باید به دوران دفاع مقدس توجه و تدبر ویژه شود.

 

مدیر مدرسه صاحب الزمان شهرضا برگزاری مراسم های یادواره شهدا را گام مؤثری در ترویج فرهنگ و سیره شهدا در جامعه برشمرد و افزود: حفظ روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در همه دوران ها لازم است توجه به سیره شهدا این روحیه را زنده نگه می دارد./939/ت302/ب

ارسال نظرات