۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۲۳۰۹۰
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندان کشور:

بهره گیری از رهنمودهای رهبری عامل اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندان کشور با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری عامل اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال و رهنمودهای رهبر فرزانه خود با قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
نماينده ولي فقيه در بسيج کارمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدتقی صباغی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندان کشور ، امشب در دهمین یادواره شهدای گرانقدر شرکت گاز استان مازندران با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات دلاورمردان این عرصه، گفت: رزمندگان ما با ایثاری ارزنده در  برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند.


حجت الاسلام صباغی، تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا از اهمیت ارزنده و گرانقدری برخوردار است که جا دارد از برگزارکنندگان این مراسم عزیز تشکر و قدردانی کنم.


وی با اشاره به این که ملت ایران مردانه پای انقلاب ایستاده است، بیان داشت: شهدا دین خدا را با خون خود آبیاری کردند که کار بسیار  بزرگ و گرانقدر بوده است.


حجت الاسلام صباغی، تصریح کرد: شیعه برای نخستین بار در طول تاریخ در دوران دفاع مقدس موفق شد رهبری دینی خود را حفظ کند و امروز حرف دنیا معطوف به سخنان مقام معظم رهبری شده است.


وی با تشریح نحوه حمله صدام به خاک ایران، گفت: خدامحوری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سبب شد تا مستکبران با اندیشه نابه سامان بودن وضعیت ارتش وقت ایران تصمیم به خشکاندن ریشه انقلاب بگیرند و در همین راستا جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند.


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندان کشور، ادامه داد: استکبار جهانی از سال 1357 زمینه برخورد با ملت ایران را برنامه ریزی کرده و به شیوه های مختلف به جنگ این ملت آمد.


وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و برکت خون های پاک شهدا، تلاش های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.


حجت الاسلام صباغی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری عامل اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس نیز با توکل به خداوند متعال و رهنمودهای رهبر فرزانه خود با قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کردند.


گفتنی است؛ در این مراسم رزمندگان دفاع مقدس شاغل در شرکت گاز مازندران، چهره های ماندگار دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات