۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۲۳۰۹۱
در آخرین روز از هفته دفاع مقدس؛

نرم افزار «نبرد مثلث‌ها» رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم‌افزار نبرد مثلث‌ها شامل بخش‌های مختلفی از جمله آشنایی اجمالی با عملیات و آثار آن، معرفی شهدا، نگارخانه و بخش جست‌و‌جوی شهدا است.
هفته دفاع مقدس گرامي باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علیرضا چمن‌آرا، مسؤول اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی عصر امروز در آخرین روز از دفاع مقدس در حاشیه رونمایی از نوآوری های این مؤوسسه در عرصه فضای مجازی گفت: پس از سال ها جنگ و دفاع یکی از معظلاتی که مردم ما با آن مواجه شدند بی اعتنایی دشمن به قطعنامه بود.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا همزمان با هفته دفاع مقدس نرم‌افزار اندروید «نبرد مثلث‌ها» که ویژه عملیات رمضان و ناگفته های این دفاع مقدس پس از امضای قطعنامه بود در اصفهان رونمایی شد.

 

مسؤول اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: در این نرم‌افزار بخش‌های مختلفی از جمله آشنایی اجمالی با عملیات و آثار آن، معرفی شهدا، نگارخانه و بخش جست‌و‌جوی شهدا قرار گرفته است.

 

چمن آرا در ادامه با بیان این که پس از فتح خرمشهر در سال 1361 و برتری سیاسی نظامی ایران، خاتمه جنگ پیش‌بینی می‌شد، ابراز داشت: توجه نکردن نظام بین‌الملل به حقوق ایران و حضور نیروهای عراق در بخشی از خاک ایران و ادامه حملات سبب شد تا شرایط صلحی پایدار همراه با تنبیه متجاوز فراهم نشده و از همین رو عملیات رمضان در قرارگاه کربلا طراحی و در منطقه غرب جاده اهواز و شمال کانال ماهیگیری و شمال شرق بصره عراق اجرا شد.

 

لازم به ذکر است این اپلیکیشن که حاصل همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی است، در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور رییس بنیاد شهید اصفهان رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان رونمایی شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور دریافت رایگان این اپلیکیشن که انتشار آن از 15 مهرماه بر روی مارکت کافه بازار صورت خواهد گرفت، کافی است عبارت «نبرد مثلث» را به همراه نشانی ایمیل خود به سامانه پیامک 500021304050 ارسال کنند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات