۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۲۳۵۳۸
آیت الله طبرسی:

خدمت‌گذاری بی منت وظیفه اصلی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا تمام اهتمام ما در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باشد که بسیار ارزنده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مدیر کل جدید راه و شهر سازی استان مازندران به همراه معاونان و مدیران این اداره کل، امروز با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.


آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این دیدار با بیان این که یکی از راه های بسیار موثر برای جذب توریست وضعیت راه ها است، گفت: نیاز است مدیر کل جدید این اداره از رامسر تا گلوگاه شخصا حضور پیدا کرده و از نزدیک بررسی کندد وپس از آن اولویت بندی انجام شود که نمونه آن مشکل چهار بانده کردن فیروز کوه بوده که همچنان ادامه دارد.


وی نظارت و کیفیت را مهم ترین و اساسی ترین کار در راه وترابری دانست و گفت: چرا ما باید در بعضی از شهرها حتی در جاده های روستایی شاهد غیر استاندارد بودن آسفالت ها باشیم و با یک بولدوزر بیایند پول هنگفتی بگیرد اما کار خوب تحویل ندهد که نیاز است نظارت دقیقی بر کارها داشته باشید.


آیت الله طبرسی، افزود: یکی از مشکلات مهم استان مازندران جابجایی سلیقه ای نیروها است و همین که یک مدیر عوض می شود همه سیستم دست کاری شده و همین امر باعث رکود کارها می شود و به خصوص در بخش عمران و کارهایی شما که باید دقت بیشتری بشود طوری بنا شده که یک مدیر با تجربه به بخاطر نظر شخصی یا فشار جناح و گروهی تعویض وبه جای او یک مدیر ناکارآمد سر کار بیاید.


وی از مدیرکل جدید راه وشهر سازی استان مازندران خواست سعی کند کمتر در جلسات استانی که اهمیت پایین تری دارد شرکت کرده ولی بیشترین وقت را برای رسیدگی به مشکلات پرسنل آنان و وضعیت کاری وشغلی آنها بپردازد تا برای آنها انگیزه ای شود که بتوانند بهتر انجام وظیفه کنند.


امام جمعه ساری، افزود: انجام خدمت صادقانه، خالصانه و با مردم بودن می تواند رمز موفقیت یک مدیر باشد که نمونه آن مرحوم رحیمی مدیر کل وقت اداره راه وترابری در استان بود که خوش درخشیدند وامروز نام و شخصیت او ماندگار خواهد ماند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.


آیت‌الله طبرسی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا تمام اهتمام ما در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باشد که بسیار ارزنده است.


در ابتدای این دیدار آقای نوروزی، مدیر کل جدید راه وشهر سازی استان مازندران طی سخنانی کوتاه ضمن معرفی همکاران خود،گفت: ما بعنوان سربازان ولایت با نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران عهد و پیمان می بندیم که در سنگر کار و تلاش در این اداره آنچه را که مدنظر مقام عظمای ولایت که همان خدمت به مردم وآبادانی کشور باشد را پیاده کنیم./950/پ202/ب4

ارسال نظرات