۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۲۳۷۹۰
آیت الله طبرسی:

آمریکا با حمله نظامی به دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که گروه داعش دست پرورده آمریکا است، بیان داشت: آمریکا با حمله نظامی به دنبال نفوذ خود در منطقه است و می خواهد با فتنه انگیزی برای اهداف خود گام بردارد.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مرکز استان با بیان این که تقوامحوری باید در زندگی انسان وجود داشته باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا تقوا به نحو ارزنده ای در زندگی ما وجود داشته باشد.


وی با اشاره به این که تقوامحوری سبب سعادت و تعالی زندگی انسان می شود، بیان  داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با بهره گیری از تقوا مسیر زندگی خود را به پیش ببرد.


امام جمعه ساری با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت، تصریح کرد: این اعیاد از اهمیت ارزنده و گرانقدری برخوردار است که باید به نحو شایسته ای گرامی داشته شود.


آیت الله طبرسی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، بیان داشت: به واسطه تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما در امنیت ارزنده و گرانقدری به سر می برد که جا دارد از این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مردم کشور ما با آرامش و آسایش خوبی زندگی می کنند، تصریح کرد: بهره گیری از مکتب تشیع سبب امنیت ایران اسلامی شده است که باید سیره ائمه معصومین(ع) را در زندگی خود ترویج دهیم.


وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه، گفت: آمریکا در این حملات به دنبال نابودی و از بین بردن داعش نبوده و اهداف دیگری را در راستای منافع خود در سر می پروراند.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که گروه داعش دست پرورده آمریکا است، بیان داشت: آمریکا با حمله نظامی به دنبال نفوذ خود در منطقه است و می خواهد با فتنه انگیزی برای اهداف خود گام بردارد.


آیت الله طبرسی با تاکید بر این که چهره واقعی و اصلی کشورهای استکباری چون آمریکا برای کشورهای اسلامی روشن شده است، افزود: باید به نحو ارزنده و با هوشیاری و آگاهی در برابر این تلاش ها و فتنه انگیزی ها مقابله صورت گیرد.


امام جمعه ساری با بیان این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: همه کشورهای دنیا به این موضوع دست پیدا کرده اند که ایران اسلامی در اقتداری ارزنده قرار دارد.


وی در پایان با اشاره به گسترش پدیده زمین خواری، بیان داشت: با ورود افراد سودجو زمین خواری و ویلاسازی گسترش یافته است که مدیران کشوری باید به نحو شایسته ای در راستای مقابله با این پدیده حرکت کنند./950/پ201/ی

ارسال نظرات