۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۲۴۶۶۸
آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به کنگره بزرگداشت شهدای گلپایگان:

امر به معروف و اقامه شعائر دینی بهترین نوع پاسداری از خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از دولت و مسؤولان درخواست کرد نسبت به حفظ ارزش‌ها و مشکلات محرومین به ویژه جوانان و بیکاران توجه بیشتری کنند.
آيت الله صافي گلپايگاني حضرت آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی خطاب به شرکت کنندگان در همایش تجلیل و تکریم شهدای شهرستان گلپایگان که امروز  هفدهم مهرماه برگزار می شود پیامی صادر کرد.
 
 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
 
اللّهم صلّ علی حبیبک و صفیّک و خاتم رسلک سیّدنا أبی القاسم المصطفی محمّد و صلّ علی أهل بیته المظلومین سیّما بقیّة الله فی الأرضین و علی جمیع الشّهداء و الصّدیقین
 
سلام بر آنان که جان‌های عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از آرمان‌های مقدّس اسلامی و حفظ ارزش‌ها و اصول آن با تحمّل صدمات و زحمات زیاد، شربت شهادت نوشیدند و زندگی خود را جاودانه نمودند.
 
سلام بر شهیدان گلگون کفن گلپایگان؛ شهر احیاء ارزش‌های دینی، شهر مردم غیور و شرافتمند و شهر انسان‌های آزاده؛ شهری که تعداد زیادی از بهترین جوانان عزیز خود را برای دفاع از کشور اسلامی و برای حفظ و نگهداری انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و دست نشانده‌های استکبار جهانی و رژیم جنایتکار و منحوس بعثی بسیج نمود و آنان با سبقت‌ گرفتن از خود در نبرد با دشمنان، جان شریف را اهداء نمودند.
 
آری! آنان که رفتند به وظیفه عمل کردند و امروز ما در مقابل خون های پاک آنها مسئولیم که باید از اهداف بلند آنان پاسداری کنیم و پاسداری امروز ما امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعائر دینی است.
 
امروز، دولت و ملّت ما همه باید خود را مسئول بدانند. اگر هویّت دینی این مملکت تغییر کند، عمل به احکام الهی تضعیف شود و به حکم اسلامی حجاب، بی اعتنایی و بی احترامی گردد همه مسئولیم.
 
اینجانب از دولت و مسؤولان مربوطه می‌خواهم نسبت به حفظ ارزش‌ها بیشتر توجّه کنند و برای رفع مشکلات محرومین به ویژه بیکاران و جوانان عزیز و رفاه آنان تلاش بیشتری نمایند.
 
در خاتمه از مردم شریف گلپایگان به ویژه روحانیت محترم و مسؤولین گرامی درخواست دارم هویت مذهبی این شهر را حفظ نموده و وسیله پیشرفت‌های علمی و اخلاقی آن را فراهم کنند. حقیر هم همیشه برای شما دعا می کنم و ملتمس دعا هستم. موفّق و مؤید باشید.
 
ذی الحجة الحرام1435
لطف الله صافی

/1322/د101/ج
ارسال نظرات