۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۲۵۲۰۹
مسؤول عقیدتی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

اسلام ناب منافع غرب و آمریکا در جهان را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، هدف غرب از ایجاد گروهک‌های تروریستی از جمله داعش را ترویج اسلام آمریکایی و افراطی‌گری در منطقه دانست.
حجت‌الاسلام اسلام غلامي، رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام اسلام غلامی، مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی هشترود اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران سال‌ها است که برای براندازی نظام اسلامی ایران توطئه‌چینی و فتنه‌انگیزی می کنند.


وی با بیان این‌که همه فتنه‌ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایران با درایت و رهبری ولایت فقیه، حضور در صحنه مردم و البته نصرت الهی خنثی شده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به فکر ترسیم چهره‌ای خشن از اسلام و تشیع هستند که این فتنه با حمایت از گروهک های تروریستی پیگیری می شود.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی هدف غرب از ایجاد گروهک‌های تروریستی از جمله داعش را ترویج اسلام آمریکایی و افراطی‌گری در منطقه دانست و گفت: هدف دشمن از به وجود آوردن گروه تروریستی داعش احساس خطر از ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با تأکید بر این‌که اسلام ناب محمدی و مکتب انسان‌ساز تشیع منافع غرب و آمریکا در سراسر جهان را به خطر انداخته است، افزود: دشمنان می‌خواهند دین اسلام را دین خشونت معرفی کنند و از صدور اسلام به اقصی نقاط جهان در هراسند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که گروه تروریستی داعش مولود نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است، گفت: هدف این گروهک حذف اسلام و مبارزه با اسلام است، هرچند با نام اسلام و پرچم «محمد رسول الله» جنایات ضدبشری را مرتکب می شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود نظم و امنیت کشور را مرهون مجاهدت خادمان ملت در نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: امروزه در سایه تلاش و جانفشانی دلیرمردان نیروی انتظامی، مردم با احساس امنیت بیشتر و اطمینان خاطر به زندگی خود ادامه می‌دهند.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، پلیس را یار و یاور شهروندان در راستای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای رسالت خطیر خود هزاران شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./935/پ202/ب1

ارسال نظرات