۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۲۶۴۰۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حفظ میراث شهدا مهم ترین وظیفه آحاد جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، حفظ میراث شهدا با محوریت ولایت فقیه را یک اصل اساسی و رسالت آحاد جامعه اسلامی دانست.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در شانزدهمین یادواره 76 شهید منطقه لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: شهدا با همه وجود عزیزترین سرمایه یعنی جان خود را در راه خدا، انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به این که شهدا بهترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: باید میراث دار خون شهدا نه میراث خوار آنان باشیم و تلاش ما در این راستا بوده تا همواره در مسیر گرانقدر این بزرگواران حرکت کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که حماسه ای که شهدا آفریدند قطعه طلایی و ماندگار تاریخ ایران شده است، تصریح کرد: آنچه امام شهدا از ما می خواهند این بوده که باید روی گام های مثبت و سیره ناب آنان قدم برداریم که سبب سعادت و عاقبت به خیری ما می شود.

 

وی افزود: ما این انقلاب را با خون بهای شهدای گرانقدر خود به بدست آورده ایم که با تمام وجود در راستای حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همه باید از آن پاسداری کنیم که این امر مهم وظیفه ای اساسی است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حفظ میراث شهدا با محوریت ولایت فقیه امروز یک اصل اساسی است، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی حکومت برای مردم است نه بر مردم و خدمت به این مردم شهیدپرور و ولایی وظیفه مسؤولان است که باید در این راستا کوشا باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که ترویج فرهنگ مقاومت برگرفته از سیره اهل بیت معصومین(ع) است، گفت: ائمه اطهار(ع) در آن زمان نیز زیر بار قدرت های استکباری زمان نرفتند و باید بدانیم که سازش با استکبار به معنای ذلت است.

 

وی با تاکید بر این که هر کس در سایه ولایت امام علی(ع) و اهل بیت او باشد و بمیرد در راه خدا مرده است، افزود: ملاک و معیار برای استقامت و پایداری سبیل الله بوده که امروز در سایه ولایت به عزت و اقتدار ارزنده ای دست پیدا کرده ایم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امام خمینی(ره) روحیه دفاع و مقاومت را در ملت ایران قرار داده است، گفت: رزمندگان ما با این روحیه ارزنده در برابر دشمنان قرار گرفته و پاسخ شایسته ای به آنان دادند.

 

وی با تاکید بر این که روحیه دوران دفاع مقدس باید در میان ما باقی مانده و همواره در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده باشیم، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که باید تلاش کنیم با کار و تلاش در راستای تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی گام برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون رهنمودهای عالمانه رهبری نظام است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استقبال گسترده مردم از یادواره‌های شهدا سند پایداری و وفاداری و مظهر تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا است.

 

 

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که ایادی استکبار جهانی به دنبال قرار دادن اوامر دست نشانده خود در منطقه هستند، گفت: آنان امروز به دنبال آن هستند تا از داعش به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف و منافع خود بهره گیری کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات