۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۲۶۹۳۱

دوره آموزش خبرنگاری در حوزه علمیه آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزش خبرنگاری در حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل برگزار می شود.
آموزش خبرنگاري

بهمن آذرنیوشان، مدیر امور خبری و کامپیوتری حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گفت: دوره آموزش خبرنگاری در حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل در راستای تقویت دانش و اطلاعات رسانه ای طلاب برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که در این دوره آموزشی نحوه نگارش خبر و عکاسی به طلاب علاقمند آموزش داده می شود، بیان داشت: تلاش داریم تا با آموزش خبرنگاری و عکاسی به طلاب بتوانیم در راستای پوشش مناسب اخبار حوزوی گام برداریم.

 

آذرنیوشان با بیان این که پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل راه اندازی شده است ، تصریح کرد: امید داریم بتوانیم با بهره گیری از توان طلاب حاضر در این دوره آموزشی نسبت به بروزرسانی اخبار و مطالب در پایگاه اطلاع رسانی حوزه موفق باشیم.

 

وی گفت: گاهنامه حوزه نیز در این حوزه علمیه منتشر می شود که از طلاب حاضر در دوره آموزشی خبرنگاری برای کیفیت بخشی به این نشریه استفاده خواهد شد.

 

آذرنیوشان با اشاره به برگزاری دوره های مختلف علمی و فرهنگی در حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، افزود: مقدمات برگزاری دوره آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی در این حوزه علمیه فراهم شده که با حضور طلاب برگزار خواهد شد./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات