۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۲۲۸۹۹۶
رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی:

حضور فتنه گران در عرصه های اجرایی تهدیدی برای نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که حضور فتنه گران در عرصه های اجرایی تهدیدی برای نظام است، گفت: باید مراقب حضور فتنه گران در عرصه های اجرایی کشور باشیم.
حجت الاسلام حسين جلالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین جلالی، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، شب گذشته در مراسم سوگواری دهه اول محرم هیأت محبین آل طاها شهرستان آمل با بیان این که خون خواه امام علی(ع) و امام حسین(ع) خود خداوند منان است، گفت: امام حسین(ع) از چنان عظمتی برخوردار بوده که با سلام بر سرور و سالار شهیدان انسان الهی شده و قطره وصل به دریا می شود.

 

وی با اشاره به این که جای مذاکره امام حسین(ع) وجود نداشت و یزید تصمیم به نابودی دین مبین اسلام گرفته بود، بیان داشت: در آن دوران امربه معروف و نهی از منکر فراموش شده و بی عدالتی همه جا را گرفته بود.

 

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، ادامه داد: خداوند منان اجازه ذلیل شدن مسلمانان را نداده است که نباید ذلت را بپذیریم و باید در برابر کفار یک سر و گردن بالاتر باشیم.

 

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که شعار و خط تشیع هیهات من الذله است، تصریح کرد: شهادت راحت شدن بوده که در برخی مواقع زندگی کردن سخت تر از شهادت است.

 

وی  گفت: صلح نامه امام حسن(ع) در آن دوران اسلام را نجات داد واین صلح سبب شد تا نهضت حفظ شود.

 

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با بیان این که امام حسین(ع) مذاکره را قبول نکرد چون که می دانست این مذاکره ذلت را به دنبال خواهد داشت، افزود: هر جایی که می خواهند ما را ذلیل کنند نباید تن داده و باید مقاومت و ایستادگی ارزنده ای داشته باشیم.

 

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که آمریکا و یزیدیان زمان از شما مردم آسیب دیدند و هیبت آنان را شکستید، تصریح کرد: بنا بر فرموده امام راحل که رابطه ایران و آمریکا مثل رابطه گرگ و میش است.

 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، بیان داشت: رهبری فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم و باید عزت مندانه پای مذاکرات حضور پیدا کنیم و نمی خواهیم به بمب اتمی برسیم که حرام است.

 

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با بیان این که ما بدون گرفتن باج از دشمن خودمان را در مرحله اول باختیم، افزود: آن زمان بود که اعلام کردند ایران به همه تعهدات خود عمل کرد که ما باید مراقب بوده و بدانیم که سیصد هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که ایران اسلامی در منطقه در جایگاه والا و اثرگذاری قرار دارد، گفت: دشمنان می خواهند در پای میز مذاکره ما را ذلیل کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که حضور فتنه گران در عرصه های اجرایی تهدیدی برای نظام است، بیان داشت: باید مراقب حضور فتنه گران در عرصه های اجرایی کشور باشیم که تهدیدی برای نظام اسلامی است.

 

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با بیان این که شهادت فتح بابی برای آیندگان است، تصریح کرد: امام حسین(ع) در این راستا پیروزی خون بر شمشیر را معرفی کرد که همه معادلات دنیا به هم خورده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات