۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۲۹۶۲۲
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

تکفیری ها پیاده نظام رژیم صهیونیستی در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم جریان های تکفیری را پیاده نظام رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و تنها راه مقابله با آنها را حفظ وحدت همه مسلمانان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام حسيني نژاد

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرگزاری رسا، رژیم غاصب اسرائیل را دشمن خطرناکی دانست که اگر خطر آن درک شود مردم نان شان را نیز با مردم غزه و سوریه تقسیم خواهند کرد.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هدف از تسلیح کرانه باختری را دفاع مقتدرانه، هوشمندانه و جانانه در برابر صهیونیست عنوان کرد و افزود: دفاع با سنگ و چوب افزون بر نابرابری در این جنگ ناعادلانه، در شأن و منزلت کسانی نیست که از شرف و آبروی اسلام دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام حسینی نژاد، محمود عباس را انسانی پست و سازشکار دانست و با برشمردن تشابهات وی با عرفات گفت: این افراد کاملاً خود را در اختیار رژیم غاصب اسرائیل قرار داده اند که با مسلح شدن و بومی شدن مقاومت نیازی به این افراد و حتی حمایت خارجی نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: مسلح شدن قدرت هایی در کنار اسرائیل باعث بسته شدن دست و پای این رژیم خواهد شد؛ مسلح کردن گروه های مقاومت کار سختی نیست لکن مهم تر از آن آموزش و تقویت روحیه این نیروها است.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم سیاست های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مقابله با صهیونیست را ستایش کرد و از برخی ناشکری های سال های اخیر نسبت به سیاست های حمایتی از مسلمانان همسایه رژیم غاصب اسرائیل مانند غزه، سوریه و لبنان انتقاد کرد.

 

حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: رژیم صهیونیستی در این سال ها با خط مقدم ما یعنی غزه، سوریه و لبنان درگیری های زیادی داشته است، که اگر این خاکریز را فتح کند یا در اطراف گنبد آهنین خطری را متوجه خود نداند امنیت ما به خطر خواهد افتاد.

 

وی ادامه داد: اگر خطر رژیم صهیونیستی اسرائیل را درک کنیم و بدانیم که با چه دشمنی مواجه هستیم نان مان را با مردم سوریه و غزه نصف خواهیم کرد.

 

این استاد حوزه در مورد گروه هایی مانند داعش و روش های مقابله با آنها اظهار داشت: این گروه ها دارای اسامی مختلفی مانند داعش، تکفیری و طالبان هستند که همگی با پشتوانه اسرائیل، انگلیستان و آمریکا با هدف ضربه زدن به مقاومت و اسلام و ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف اسلامی ایجاد شده اند و تنها راه مقابله با آنها حفظ وحدت در بین مسلمانان است.

 

حجت الاسلام حسینی نژاد تأکید کرد: گروه هایی مانند داعش و تکفیری پیاده نظام اسرائیل در منطقه هستند که برای تضعیف نیروهای مسلمان در مقابله با رژیم صهیونیستی تلاش می کنند. /836/ت302/ج

 

ارسال نظرات