۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۶۲۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

بخش عظیمی از بار نظام بر دوش قوه قضاییه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بسیاری از مقاصد نظام مبتنی بر حق‌جویی و در حیطه وظایف دستگاه قضایی است گفت: شهید نوری به عنوان نماد این حرکت مقدس در سیستان و بلوچستان شناخته می‌شود.
نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در نخستین یادواره شهید موسی نوری دادستان سابق زابل که 15 آبان در زاهدان برگزار شد، گفت: درباره شهید نوری و شهید مرئی چه می‌توان گفت جز اینکه وی از پیروان راه انبیا و اولیا بود.

 

وی اظهار داشت: شهید موسی نوری با باندهای فساد و قاچاقچیان مواد مخدر مردانه و غیرت‌مندانه مبارزه کرد، حتی در این راه تهدید شد اما با شجاعت و عدالت‌خواهی، هرگز در برابر مفسدان، اجازه نرمش را به خود نداد.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ما باور داریم که بخش عظیمی از بار نظام بر دوش قوه قضاییه است که باید با تقوا، علم و عدالت جامعه را اداره کند، به همین دلیل است که رییس این قوه باید فردی مجتهد و مورد عنایت مقام معظم رهبری باشد؛ مقاصد عظیم نظام که مبتنی بر حق‌جویی است در حیطه وظایف دستگاه قضایی است و امروز شهید موسی نوری به عنوان پیشانی و نماد این حرکت مقدس در سیستان و بلوچستان شناخته می‌شود.

 

وی ادامه داد: در ادوار انقلاب اسلامی هیچ موردی را مبنی بر گرفتاری قوه قضاییه به نوسان و طیف‌بازی مشاهده نکرده‌ایم، همچنین این قوه هیچ‌گاه در مسند قضاوت، بین گروه‌ها، طوایف و مذاهب تفاوتی قائل نبوده است که این سلامت و اعتدال جای تقدیر دارد./831/پ202/ب4

ارسال نظرات