۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۲۹۸۲۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

گفتمان انقلاب بزرگترین سد برای منافع استکباری آمریکا در جهان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا امروز بزرگترین حامی گروه های تروریستی در کشورهای مختلف است، گفت: القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده آمریکایی ها هستند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به عزاداری های ماه محرم گفت: عزاداری ها دارای نقاط قوت فراوانی است، اما شبکه های معاند نمی خواهند نقاط قوت را بببیند و اگر در جایی اشتباهی صورت بگیرد همان را بزرگ جلوه می دهند.

 

وی یادآورشد: شبکه های غربی و استعماری و وهابیت چون یک گروه انحرافی است و نمی تواند یک مکتب پویا را ببیند و حکام نامشروع منطقه که بیداری مردم را ضد حکومت خود می دانند، همه این ها می خواهند عاشورا و فرهنگ بیداری اسلامی خاموش شود.

 

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: مکتب تشیع یک تفکر مطرح، پیشرو و پویا است و برای همین دشمن به دنبال اسلام و شیعه هراسی است.

 

وی با بیان این که عاشورا در فرهنگ شیعه است، اذعان کرد: هدف از عاشورا ظلم ستیزی است، عاشورا درس مرگ بر ظالمان به مردم می دهد و دشمن این را به خوبی می داند.

 

حجت الاسلام مشایخ در ادامه به مذاکرات ایران و 1+5 اشاره و گفت: آمریکا می خواهد توپ را به زمین ایران بیاندازد، در مذاکرات ایران امتیازات زیادی به آمریکا داد اما آمریکای ها نه تنها تحریم را لغو بلکه بیشتر کردند.

 

وی هدف آمریکا را جلوگیری از پیشرفت ایران برشمرد و عنوان داشت: آمریکا از یک سو می گوید غنی سازی حق ایران است و از سوی دیگر می گوید ایران نباید به بمب اتم دست پیداکند.

 

حجت الاسلام مشایخ فاکتور پایداری ایران اسلامی را اتحاد نامید و گفت: باید اتحاد، ارتباط حکومت و ملت که سبب استحکام نظام درونی و خود متکی بودن، می شود تقویت شود تا پایداری بیشتر شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در 34 سال اخیر از هر ابزاری برای توطئه در داخل کشور استفاده کرده است، بیان داشت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران در دهه های اخیر به زخمی عمیق در قلوب مردم کشورمان تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دست آمریکا به خون های میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان آغشته است، تصریح کرد: آمریکایی ها که خود را مدافع حقوق بشر و انسانیت می دانند خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکا امروز بزرگترین حامی گروه های تروریستی در کشورهای مختلف است، خاطرنشان کرد: القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده آمریکایی ها هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکا در منطقه خاورمیانه و حتی جهان را به خطر انداخت، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی بزرگترین سد برای منافع استکباری آمریکا در جهان است.

 

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که شعار مرگ بر آمریکا از عمق وجود ملت ایران بر آمده است، تصریح کرد: این شعار هیچ گاه از زبان ملت ایران حذف نخواهد شد و همواره به عنوان یک شعار محوری مورد توجه خواهد بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران به برخی جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: از کودتای 28 مرداد و کشتار دانشجویان در همان سال و کشتار خونین 15 خرداد گرفته تا قانون کاپیتولاسیون و تاسیس ساواک و بسیاری از جنایات که با دستور آمریکایی ها صورت گرفت تا بتوانند پایه های حکومت شاهنشاهی را مستحکم سازند.

 

امام جمعه نوشهر، دستاوردهای بزرگ انقلاب را برگرفته از روح مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا دانست و تصریح کرد: این انقلاب با شعار استکبار ستیزی پایه ریزی شد و امروز نیز مرگ بر آمریکا جزء شعارهای محوری ملت ایران است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات