۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۲۹۸۸۹
قدیری ابیانه:

تفاوت خصومت جمهوریخواهان و دموکرات ها با انقلاب اسلامی تنها در روش است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس علوم استراتژیک با تأکید بر اینکه تفاوت خصومت و دشمنی جمهوریخواهان و دموکرات ها با انقلاب اسلامی و ملت ایران تنها در روش است، گفت: ملت ایران برای پیشبرد اهداف خود به حزب دموکرات یا جمهوری‏خواه وابسته نبوده است که الان با به روی کار آمدن جمهوری خواهان نگران باشد.
قديري ابيانه

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس علوم استراتژیک در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به پیروزی جمهوری‏خواهان و شکست دموکرات‏ها در انتخابات سنا و کنگره آمریکا، گفت: عامل اصلی شکست دموکرات‏ها در انتخابات کنگره آمریکا عدم شرکت بیش از نیمی از افرادی است که شرایط رای دادن را دارا بودند ولی در انتخابات شرکت نکردند.

قدیری ابیانه با بیان این‏که بیش از نیمی از مردم آمریکا به سیستم انتخاباتی و این دو حزب مطرح بی اعتماد هستند، ابراز داشت: یکی از دلایلی که باراک اوباما در انتخابات گذشته رای مردم را کسب کرد شعار تغییر بود که در این دو دوره نتوانست هیچ تغییری ایجاد کند و مردم را نسبت به حزب دموکرات بی اعتماد کرد.

کارشناس علوم استراتژیک با تأکید بر این که دولت آمریکا در این انتخابات شکست خورد، اظهار داشت: بیش از نیمی از مردم آمریکا در این انتخابات شرکت نکردند و این به معنی این است که زمینه برای به وجود آمدن یک حزب دیگر در آمریکا فراهم است.

دبیر انجمن نخبگان مسلمان جهان با اشاره به این‏که طیف اصلاح طلب از پیروزی جمهوری‏خواهان دچار ناامیدی شده‏اند و فضای ترس آلودی را ترسیم می‏کنند، گفت: با توجه به خصومت سیستم سیاسی آمریکا با جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ فرقی بین این دوحزب در دشمنی با ملت ایران نیست و فقط نوع عملکرد این دو حزب در این دشمنی اندکی تفاوت دارد.

وی با بیان این‏که ارزیابی این دو حزب در پیدا کردن راهکار موفقیت در ضربه زدن به جهوری اسلامی با هم تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: این دو حزب در دشمنی با ملت ایران هم سو هستند و همه تلاش خود را می‏کنند تا به ملت ایران ضربه بزنند چرا که هم در دوران دموکرات‏ها و هم در دوران جمهوری‏خواهان این سیاست دشمنی مشهود بوده است.

قدیری ابیانه با تأکید بر این مطلب که این دو حزب سیاست‏های رژیم صهیونیستی را علیه ملت ایران اعمال کردند، تصریح کرد: اگر اندک تفاوتی در سیاست‏ها رژیم آشغالگر قدس و آمریکا در ظاهر وجود دارد به دلیل تندروی‏ها و حماقت‏های نتانیاهو است.

کارشناس علوم استراتژیک خاطرنشان کرد: ملت ایران برای پیشبرد اهداف خود به حزب دموکرات یا جمهوری‏خواه وابسته نبوده است که الان با به روی کار آمدن جمهوری خواهان نگران باشد و اگر دولت آمریکا پای میز مذاکره حاضر شده است به دلیل شکست‏های پی در پی آنان در توطئه‏هایی است که  علیه جمهوری اسلامی به کار برده‏اند.

دبیر انجمن نخبگان مسلمان در پایان تصریح کرد: اگر جورج بوش رییس جمهور پیشین آمریکا نتوانست به کشور ایران تجاوز نظامی انجام دهد به این دلیل بود که مقامات بلند پایه آمریکایی اعلام کردند که در این جنگ شکست سختی خواهند خورد و اگر حزب دموکرات هم با ملت ایران وارد جنگ نظامی نشده به همین دلیل است./922/ت302/ج

ارسال نظرات