۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۹۵۶
نماینده خبرگان رهبری:

دشمنی با اسلام در نهاد رژیم صهیونیستی گنجانده شده است

خبرگزاری رسا - مولوی سلامی گفت: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال اختلاف‌افکنی و ایجاد ناامنی و شرارت در میان امت اسلامی بوده است.
اسرائيل

مولوی نذیراحمد سلامی نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی حکایت از باطن پلید و خوف این رژیم از مسلمانان دارد و این تهاجم می‌تواند ناشی از شکست مفتضحانه اسرائیل، در جنگ پیشین که 50 روز به طول انجامید، باشد.

 

وی ادامه داد: این حرکت صهیونیست‌ها ترفندی برای پوشاندن و از بین بردن خاطره بد جنگ 50 روزه است تا نتانیاهو در انتخابات بعدی بتواند این حرکت به اصطلاح مثبت خود را بهانه‌ای برای پیروزی قرار دهد؛ در حالی که خود مردم اسرائیل، دولت غاصب خود را ملامت کرده‌اند‌.

 

مولوی سلامی اظهار داشت: در نهاد این رژیم منهوس، عداوت و دشمنی با مسلمانان گنجانده شده است؛ شکست‌های پی در پی آنها در جبهه‌های گوناگون به دلیل هدفی است که بر مبنای آن شکل گرفته است و آن هدف چیزی جز اختلاف‌افکنی و ایجاد ناامنی و شرارت در بین مسلمانان نیست.

 

وی تأکید کرد: مسلمانان به دلیل اعتقادی که به سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی دارند، این بی‌حرمتی را محکوم می‌کنند اما این حمله شاید سبب پدید آمدن انتفاضه سوم شود که مانند جنگ 50 روزه، اسرائیل را خوار و ذلیل کند./831/ت302/ب3

ارسال نظرات