۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۳۰۲۳۶
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(52)

خبرگزاری رسا در پوشش اخبار حرم حضرت معصومه خادمانه عمل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) با حضور در نمایشگاه مطبوعات تهران به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های فرهنگی حرم مطهر و بازتاب فعالیت‌های اخبار آستان مقدس حضرت معصومه در رسانه ها پرداخت.
خبرگزاری رسا در پوشش اخبار حرم حضرت معصومه خادمانه عمل می‌کند

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‏ الاسلام روح الله فاطمینسب، مدیر روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه تخصصی مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان این که خبرگزاری رسا از معدود مجموعه های خبری است که نسبت به حرم مطهر حضرت معصومه خادمانه عمل می کند، گفت: برنامه های خلاقانه ای در دهه ولایت در حرم مطهر مورد اجرا  قرار گرفت گه نتایج و تولیدات آن در حداقل 20 نمایندگی رسمی حرم مطهر در سفارتخانه ها به صورت پک های فرهنگی پخش شد که تاثیرات خاص خود را نیز بر جای گذاشته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ضمن ابراز این که نشر معارف اهل بیت با مرکزیت حرم مطهر در سرتاسر دنیا صورت می پذیرد، گفت: این مهم از زمان سفر مقام معظم رهبری بیشتر مورد توجه قرار گرفته چراکه این مهم در منویات معظم له به تصریح آمده است.

وی همچنین ادامه داد: تمام اهتمام همکاران ما در معاونت های آستانه مقدس این است که رسالت این خانه اهل بیت علیهم السلام را به شکل ارزشمندی بتواند انجام داده و به نتیجه مطلوب برسانند.

روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه ضمن یادآوری برنامه های دهه کرامت سال جاری و نتایج زبان زد آن که ناشی از اجرای منویات مقام معظم رهبری بوده است، گفت: بیش از 20 نمایندگی فعال شیعی که زیر نظر مجمع جهانی اهل بیت بودند با محوریت حرم مطهر برنامه های دهه کرامت را همزمان اجرا کردند که این نشان از قطب بودن حرم مطهر در برنامه های فرهنگی در جهان اسلام نیز است.

وی افزود: در بعد بین الملل نیز شبکه‌های ماهواره ای مختلفی هستند که تولیدات فرهنگی حرم مطهر را منعکس و منتشر می کنند همچون شبکه الکوثر والولایه و شبکه جهانی صراط که متعلق به حزب الله لبنان هست در لیست این شبکه ها است.

حجت‏ الاسلام فاطمینسب با بیان این که یکی از اهداف مهم حرم مطهر حفظ قرآن کریم است، گفت: مرکز قرآن و عترت حرم مطهر به این مهم اهتمام دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این که در ماه محرم قرار داریم دوره های کوتاه مدت امام حسین شناسی نیز در حال انجام است./968/پ201/س

ارسال نظرات