۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۳۰۵۰۹
به مناسبت هفته کتاب؛

مراسم «کتاب، مسجد و محرم» در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان بیان این که ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه بستر ارتقای فرهنگ عمومی است، گفت: در این راستا مراسم «کتاب، مسجد و محرم» در لرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، صبح امروز، در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته کتاب که در دبیرخانه کانون مساجد خرم آباد برگزار شد، با تشریح برنامه های این کانون در هفته کتاب، گفت: مهم ترین برنامه کانون های مساجد لرستان در هفته کتاب، تقویت فرهنگ مطالعه بین نسل جوان است.

وی با بیان این که ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه بستر ارتقای فرهنگ عمومی است، ابراز داشت: راه اندازی کتابخانه در کنار کانون های مساجد از بهترین راه های ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به راه اندازی کتابخانه های مساجد در کنار کانون های فرهنگی و هنری افزود: 86 کتابخانه مساجد در لرستان فعال است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ادامه تلاش برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مساجد را از مهم ترین اهداف برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در کتابخانه های مساجد این استان بیان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی در سطح کتابخانه های مساجد لرستان در هفته کتاب برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به برنامه های کانون های مساجد لرستان در هفته کتاب عنوان داشت: در این هفته، تجهیزات کتابخانه ای شامل میز مطالعه، صندلی مطالعه، قفسه کتاب به کتابخانه های مساجد لرستان اهدا می شود.

وی با بیان این که برنامه های هفته کتاب در لرستان با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود، افزود: مراسم تقدیر از کتابداران و مدیران کتابخانه های مساجد لرستان در هفته کتاب برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم کتاب، مسجد و محرم از دیگر برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد لرستان در هفته کتاب است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات