۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۳۰۷۲۷

واکنش آیت الله مکارم به اظهارات بی پایه و اساس اوباما/ آمریکا قادر به رویارویی با ایران نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهارات اخیر اوباما علیه جمهوری اسلامی ایران را دروغ، مضحک و بی پایه و اساس خواند و تاکید کرد: آمریکایی ها بهتر از هر کس می دانند که قادر به حمله نظامی به ایران نیستند.
حضرت آيت‌الله ناصر مکارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت ‌آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه، مبارزه حق و باطل را همیشگی و تمام نشدنی توصیف و بر ضرورت شناخت حق تاکید کرد. 
 
این استاد برجسته حوزه علمیه قم، جریان کفر را به کف های روی سیلاب تشبیه کرد و گفت: در مقابل جریان حق همچون آب زلال و روان به حرکت خود ادامه می دهد.
 
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی اضافه کرد: باطل چهره‌ های متفاوتی دارد، گاهی چهره های دینی، سیاسی و گاهی فرهنگی و اجتماعی به خود می گیرد و همواره سرو صدای زیادی دارند در حالی که توخالی است.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی از همین منظر گریزی به تحولات منطقه به ویژه کشور سوریه زد و معرکه ای که استکبار جهانی و مزدوران و همپیمانان منطقه ای امریکا و استکبار در این کشور به راه انداخته اند، را تقابل حق و باطل خواند.
 
این مرجع تقلید ابراز داشت: در سوریه مردم در انتخاباتی قانونی به نامزد مورد نظر خود رای داده اند، اما استکبار جهانی چون منافع شان اقتضای دیگری دارد، با گسیل داشتن تروریست های تکفیری و تروریستی، به جان مردم این کشور افتاده اند.
 
وی بیان داشت: همین ها که روزگاری حامی اصلی و سر سخت تروریست ها بودند، اکنون که این گروهک ها بلای جان شان شده اند، به دست و پا زدن افتاده اند و ائتلاف های نمایشی شکل داده اند.
 
این مرجع تقلید ادعای مبارزه با تروریسم از سوی آمریکا و همپیمانان این کشور را دروغ محض توصیف و تاکید کرد که در چنین شرایطی جمهوری اسلامی به صورت واقعی در مقابل تروریست ها ایستاده است و با تروریسم مبارزه می کند.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهارات اخیر اوباما درباره جمهوری اسلامی ایران را وقیحانه و بی پایه و اساس خواند و از این که رییس جمهور یک کشور به راحتی دروغ می گوید ابراز تاسف کرد.
 
وی با اشاره به این که ایران به دنبال دستیابی به سلاح اتمی نیست، بیان کرد: بازرسان و ماموران آژانس بارها مراکز هسته ای ما را بازدید کرده اند و دوربین های آنها نیز به صورت مداوم در این مکان ها مشغول فیلمبرداری است.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: گزارش هایی که از سوی ماموران آژانس نیز منتشر می شود، مؤیدی بر برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی و عدم انحراف فعالیت های هسته ای ما است.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش پایانی سخنان خود سلاح اصلی ملت ایران را معنویت و ایمان آنان دانست و با بیان این که این مزیت در هیچ یک از مراکز تولید سلاح کشورهای استکباری یافت نمی شود، گفت: آمریکایی ها دم از گزینه نظامی می زنند اما به دلیل ترس از جوانان و بسیجیان جان بر کف و کفن پوش جرأت اجرایی کردن این گزینه را ندارند و خودشان هم می دانند که قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی و ملت ایران نیستند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات