۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۳۰۷۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تربیت دینی مهم‌ترین رویکرد‌ دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تربیت دینی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های مورد توجه در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است، گفت: نیروهایی که در این گونه مدارس پرورش داده می‌شوند باید از نظر علمی و اخلاقی‌ سرآمد همه در کشور قرار گیرند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در نشست مدیر آموزش و پروش بابل به منظور همکاری در امور فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا نسل جوان جامعه را تشنه معارف ناب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دبیرستان های علوم و معارف اسلامی زمینه انتقال اندیشه های دینی را در نسل جوان فراهم می کند.

 

حجت الاسلام شکریان، پرورش نیروهای متعهد و متخصص را از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی دانست و با ‌مهم‌ ارزیابی‌کردن فعالیت دبیرستان های علوم و معارف اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی انقلابی الهی است که سرمایه آن قرآن و عترت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نسل جوان امروز با سی سال گذشته تفاوت دارند، گفت: امروز با گسترش علم و تکنولوژی شبهات و هجمه های فرهنگی علیه جوانان گسترش بسیاری یافته که باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

 

وی با اشاره به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص پرورش نیروهای متخصص و متعهد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف نظام و تربیت و پرورش نیروهای متخصص و متعهد، اقدام به راه اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور کرد.

 

حجت الاسلام شکریان با تاکید مقام معظم رهبری نسبت به توجه ویژه به دبیرستان های معارف اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به رشد چشمگیر فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در دنیای امروز همه ما موظف هستیم نسبت به تجهیز نمودن این مدارس در سراسر استان اقدامات عملی انجام دهیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تربیت دینی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های مورد توجه در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروهایی که در این گونه مدارس پرورش داده می‌شوند باید از نظر علمی و اخلاقی‌ سرآمد همه در کشور قرار گیرند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ارتقای دانش اسلامی و تربیت دینی همواره در مدارس علوم و معارف اسلامی مورد توجه بوده است، ادامه داد: مدارس علوم و معارف اسلامی، بستری برای تربیت مدیران کلان نظام است.

 

وی در ادامه به هجمه گسترده غرب علیه اعتقادات دینی نسل جوان جامعه اشاره کرد و با بیان این که امروز نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی باید در برابر این هجمه ها واکسینه شود، تصریح کرد: دبیرستان های علوم و معارف اسلامی زمینه تربیت اسلامی نسل جوان را فراهم می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ترویج معارف دینی در سطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان را بهترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی نظام سلطه دانست و گفت: نباید در برابر ترویج اندیشه های انحرافی غرب منفعلانه عمل کنیم.

 

وی، نسل جوان جامعه را تشنه معارف ناب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی زمینه انتقال اندیشه‌های دینی را در نسل جوان فراهم می‌کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: دبیرستان معارف اسلامی صدرا با توجه به نیازهای جامعه اسلامی مرکز رشد و پرورش آموزه های اسلامی و دینی است.

 

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی‌های مستعد دانش‌آموزان اظهار داشت: همکاری‌های آموزش و پروش با سازمان تبلیغات اسلامی به شکل مستمر و اثرگذار است که با هدف ارائه خدمات فرهنگی،‌ تربیتی و دینی به نسل نوجوان و جوان جامعه انجام می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که آینده نظام در گرو تربیت نیروهای ارزشی با توان بالای علمی است، ‌افزود: از جمله فعالیت‌های مورد همکاری، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس،‌ اعزام گروه‌های تبلیغی از روحانیان و مبلغان داخلی و خارجی، اجرای طرح‌های شش ساله مصباح‌الهدی و نورالهدی و صدور مجوز هیئت مذهبی بوده که نیازمند توجه ویژه است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات