۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۳۰۸۱۸
نماینده بهشهر در مجلس:

عناصر وابسته به فتنه در مسؤلیت های اجرایی کشور جایگاهی ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نخواهیم گذاشت عناصر وابسته به فتنه در مسؤولیت های مهم کشوری و استانی وارد شوند.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزارس رسا در نکا، احمدعلی مقیمی، نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جلسه شورای اداری نکا افزود: اجازه نمی دهیم مدیران ناکارآمد، ناتوان و افرادی که در جریان فتنه 88 نقش داشتند در مسؤولیت های مهم کشور به کار گرفته شوند چرا که با شهدا عهد و پیمان بسته ایم و به آنان تعهد داریم.

 

وی اظهار داشت: استیضاح وزیر علوم هم بر مبنای بکارگیری برخی از عناصر فتنه در مناصب بالای مدیریتی بوده است که متأسفانه علیرغم تذکرات لازم به ایشان متأسفانه مسأله استیضاح ایشان مطرح شد و مجلس در این رابطه با توجه به تحقیقات انجام شده به وظایف خود عمل می کند.

 

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: استقلال فرهنگی در هر جامعه ای مهم است و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با فرهنگ و اقتصاد، برای موفقیت در اقتصاد باید فرهنگ جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

مقیمی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را واجب دانست و خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید 15تذکر از سوی مقام معظم رهبری به دولت صورت گرفت که باید از سوی مسؤولان و دولتمردان بازخوانی شود.

 

وی، خدمت مستمر به مردم و پرهیز از حاشیه سازی ها را  مهماز تاکیدات رهبری به دولت دانست و خاطرنشان کرد: ما نیز باید مراقب باشیم و بدانیم  برخی تصمیم گیری ها در جامعه و شهرها ما را از حرکت باز می دارد.

 

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود روند تغییر مدیریت در شهرستان را موضوعی مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: نباید افراد غیر متخصص در مسائل مربوط به عزل و نصب ها دخالت کنند.

 

این مسؤول اظهار داشت: برای پیشرفت امور و تعالی در برنامه‌ها نیازمند همدلی و وفاق بین همه گروه ها هستیم و همه مسؤولان باید با تلاش و همت و اتحاد در جهت رفع مشکلات گام برداشته و در حوزه اجرایی با راهکار و ایده خوب و مفید وارد شویم.

 

مقیمی افزود: در این رابطه اجازه نمی‌دهیم مدیر ناکارآمد و ناتوان که در فتنه 88 درگیر بوده در این شهر وارد شود و به عنوان مسؤول بکارگیری شود چرا که همه ما نسبت به خون شهدا و آبروی نظام تعهد داریم.

 

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات زودرس انتخاباتی در حوزه شرق مازندران بیان داشت: نباید شهر را درگیر این فضای انتخاباتی و تبلیغات زودرس کنیم چرا که این گونه مسائل موجب کاهش فعالیت های اجرایی و عمرانی در شهرستان می شود.

 

مقیمی ادامه داد: ایجاد شور و نشاط و همدلی از مسائل مهمی است که در شهرستان باید مورد توجه قرار گرفته و همه ما پاسخگوی مستمر و انجام کار برای مردم باشیم و با ظرفیت‌های مختلف وارد شویم.

 

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در گفتمان سازی‌ها باید رهنمودهای رهبری و شعار سال مد نظر ما قرارگیرد، خاطر نشان کرد: با کمک یکدیگر و وفاق باید به درستی و در زمان مناسب وارد شویم و نقش قوم بنی اسد و مختار را بازی نکنیم بلکه باید به موقع وارد شویم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات