۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۳۰۹۵۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت مهم ترین شرط دفاع از انقلاب و نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، بصیرت را مهم ترین شرط دفاع از نظام و انقلاب دانست و گفت: تنها بصیرت و ولایت مداری است که انسان را از انحراف دور می کند.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، شب گذشته در جمع بسیجیان نکایی افزود: در دوران مختلف این انقلاب، سپاه و بسیج ثابت کردند که حرمت این سه را حفظ کردند، افزود: خداوند نیز حرمت ما را نگه داشته و روز به روز نصرت خود را برای ملت ما فرستاده است.

 

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در دوران مختلف با توطئه ها و چالش های فراوانی روبرو بوده است که سلاح بصیرت مردم و اطاعت پذیری آنان از رهبری می تواند همیشه آرامش را به مردم و جامعه بازگرداند و بسیجیان باید به وظیفه مهم خود در روشنگری و امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با تهاجم فرهنگی بدرستی عمل کنند.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در نکا و شهرهای مختلف مازندران بیان داشت: این رزمایش ها به معنی این است که می توانیم اقتدار خود را حفظ کرده و از لحاظ معنوی و بینش سیاسی آن را گسترش دهیم.

 

حجت الاسلام غلامی به سربلندی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: دشمنان در دوران مختلف به ناکامی های خود در برابر ایران اسلامی اقرار کرده اند که بیانگر اقتدار کشور عزیزمان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره تلاش ها، جانفشانی ها و جانبازی هزاران انسان عاشق است که با تقدیم جان، مال و آبروی خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز تحویل ما شده است.

 

وی به هجمه های مختلف فرهنگی دشمن علیه مبانی دینی ما اشاره کرد و با بیان این که اقتدار رمز اثرگذاری ما در این رخنه های فرهنگی استریال خاطرنشان کرد: باید پیشرفت های مناسب در عرصه علم و تکنولوژی در نظم جدید دنیای امروز نقش آفرینی کنیم. 

 

حجت الاسلام غلامی گفت: حفظ انقلاب اسلامی نیاز به تلاش و کوشش همه آحاد جامعه دارد و از ابتدا نیز این انقلاب با تلاش و تقدیم هزاران شهید به ثمر رسید و به راه خود ادامه می دهد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات