۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۱۳۱۵
به همت جانباز سبزواری؛

سایت جامع مدرسان زبان فرانسه راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ یک جانباز سبزواری، سایت جامعی برای معرفی مدرسان زبان فرانسه در کشور راه‌اندازی کرد.
اموزش زبان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حمید پژمان ثانی، جانباز پنج درصد موج انفجار درباره  راه‌اندازی سایت جامع مدرسان زبان فرانسه گفت: از ابتدای امسال و همزمان با هفته معلم سایتی را راه‌اندازی کردم که در آن به معرفی مدرسان زبان فرانسه و فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنان پرداخته‌ام.

 

وی تصریح کرد: آموزش زبان فرانسه را از دو سال پیش به پیشنهاد یکی از اساتید این زبان آغاز کردم و فراگرفتن این زبان برای من با توجه به عارضه‌ای که به آن دچار هستم بسیار مفید بوده است.

 

وی افزود: در سایت اینترنتی www.teachersfrench.com تلاشم بر این بوده است تا تمامی کسانی را که در حوزه زبان فرانسه در کشور به تدریس مشغول هستند، معرفی کنم و در این رابطه با تمامی دانشگاه‌های کشور که در آن ها زبان فرانسه تدریس می‌شود ارتباطاتی برقرار شده است.

 

این جانباز هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اساتید مختلفی برای این سایت مقاله ارسال می‌کنند و سعی ما بر این است تا بتوانیم از این طریق اساتید این حوزه و فعالیت‌های آنان را معرفی کنیم.

 

پژمان ثانی اضافه کرد: به عنوان یک جانباز از معیارهای خود که همان ارزش‌های دینی و اسلامی است پیروی می‌کنم در عین حال آشنایی با زبان فرانسه این امکان را به من داده است تا آشنایی بیشتری نسبت فرهنگ این کشور داشته باشم./930/د102/ب5

 

 

ارسال نظرات