۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۳۳۶
هم‌اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی؛

مجالی برای ارتقاء سطح معرفتی اقشار تأثیر گذار جامعه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که هیچ کشوری بدون برخورداری از نیروی کارآمد، عالم و کارشناس قادر به پیشرفت علمی و معنوی نخواهد بود، گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی بستر مناسبی برای ارتقاء سطح معرفتی اقشار تأثیر گذار جامعه است.
حجت الاسلام علي دارابي

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام علی دارابی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه های هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی شرق و شمال شرق کشور گفت: هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی بعنوان یک لجنه و جمع مشورتی قوی در زمینه راهبردهای کلان آموزشی ایفای نقش می نماید تا با پشتیبانی های علمی، مسیر نورانی توسعه آموزش های فرهنگ دینی را پویایی بخشد.

 

وی همچنین به راهبرد تربیت نیروی تبلیغی کارآمد اشاره کرد و افزود: بطور قطع هیچ کشوری بدون برخورداری از نیروی کارآمد، عالم و کارشناس قادر به پیشرفت علمی و معنوی نخواهد بود و برگزاری جلسات هم اندیشی با اساتید آموزش های تخصصی بستر مناسبی برای ارتقاء سطح معرفتی اقشار تأثیر گذار جامعه تلقی می شود.

 

حجت الاسلام دارابی در پایان تعامل و همکاری مؤثر اساتید آموزش های تخصصی با دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی را یک مزیت نسبی برای سازمان دانست.

 

شایان ذکر است سومین هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی روز سه شنبه 27/8/1393 در مشهد مقدس با پیام حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و سخنرانی حجت الاسلام موسوی هوائی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور اساتید مناطق شرق و شمال شرق کشور شامل استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گلستان، برگزار می گردد.

 

نخستین هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی در سال 1393 که به استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان و مرکزی اختصاص داشت، تیرماه در شهر مقدس قم و هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی منطقه غرب کشور مهر ماه با حضور اساتیدی از استان های کرمانشاه، همدان، ایلام و لرستان در سنندج برگزار گردید./978/د102/ف

ارسال نظرات