۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۱۳۵۸

وجود بیش از 10 هزار جلد کتاب در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) مشهد با اشاره به وجود بیش از 10 هزار جلد کتاب در این کانون، گفت: وظیفه این کانون به عنوان یک کانون تخصصی کتابخانه ای، آموزش و ساماندهی کتابداران کانون های استان است.
کتاب
رقیه سلطان سلطانی، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به فعالیت های این کانون که ویژه بانون است، گفت: در حال حاضر بعضی از کانون های فرهنگی هنری استان از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان کانون های تخصصی در رشته های مختلف فعالیت می کنند.
 
وی با بیان این که کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) به عنوان کانون تخصصی کتابخانه ای استان در حال فعالیت است، افزود: در حال حاضر ده هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون وجود دارد که بانوان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب خواهر از آن استفاده می کنند.
 
وی با بیان این که منظور از کانون تخصصی کتابخانه داشتن کتاب های مخصوص نیست، تصریح کرد: در واقع وظیفه کانون تخصصی کتابخانه آموزش و ساماندهی کتابداران کانون های استان است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) ادامه داد: کتاب های کانون در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اقتصادی، احکام، کتاب های مرجع، کتاب های ویژه کودک و نوجوان و کتاب های کمک درسی و کنکور و شامل بانک نوار و سی دی است.
 
سلطانی درباره دیگر برنامه های این کانون  گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی نهج البلاغه از جمله دیگر برنامه های این کانون است.  
 
وی افزود: این کارگاه های آموزشی با حضور محمد صادق علمی، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان در  «سایه سار نهج البلاغه» با حضور علاقمندان در مقطع بزرگسالان برای دانشجویان، طلاب و غیره به صورت ماهانه در کانون حضرت خدیجه (س) مشهد برگزار می شود.
 
 گفتنی است، کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) از سال 77 با مجوز وزارت ارشاد و تحت نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ویژه بانوان در محله طبرسی شمالی مشغول به فعالیت است./934/ت302/ب5
 
ارسال نظرات