۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۳۱۵۳۸
آیت‌الله ایمانی تأکید کرد:

لزوم اعتماد به جوانان/فضای باز شدن گنج وجود مردم را فراهم کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی، فعال‌سازی این ظرفیت را از جمله اقدامات انبیای الهی دانست.
آيت الله ايماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر امروز در نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی ـ مردمی این استان گفت: کار و وظیفه پیامبران الهی این بوده که ظرفیت‌های مردمی را فعال کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مولا علی(ع) مبنی بر اینکه انبیا آمدند تا گنجینه‌های فکر مردم را باز کنند، افزود: همگان گنجینه‌ای را نهفته دارند که باید با کلید آن را باز کرد و امیدواریم این مجموعه بتواند کلید گنجینه‌های مردمی را به دست آورد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه حضرت امام رضا(ع) این کلید را در دست داشت که رهبر معظم نیز همین مسیر را دنبال می‌کنند، خطاب به اعضای قرارگاه فرهنگی مردمی فارس بیان کرد: به دنبال خروجی کارهای فرهنگی هستیم و می‌خواهیم برکات آن را در جامعه مشاهده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به جوانان و مردم اعتماد کنیم و کار را به خودشان بسپاریم، خاطرنشان کرد: باید فضای باز شدن گنج وجود مردم را فراهم کنیم.

منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اساس‌نامه این قرارگاه باید با هماهنگی شکل گیرد، گفت: جبهه‌های فرهنگی در جامعه بسیار است که این قرارگاه باید آن‌ها را به یکدیگر متصل و هماهنگ کند که البته دغدغه اصلی ما خروجی کارها است.

یادآور می‌شود، قرارگاه فرهنگی مردمی ذیل قرارگاه فرهنگی غدیر استان تشکیل شده که در این جلسه محمدجواد سلمان‌پور، رییس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز به عنوان دبیر قرارگاه انتخاب شد./919/پ203/ن

ارسال نظرات