۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۵۴۵

چاپ بیش از 55 عنوان کتاب از سوی حوزه علمیه خواهران خراسان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان از نگارش و چاپ 59 عنوان کتاب در موضوعات مختلف دینی توسط طلاب و اساتید این حوزه خبر داد.
چاپ کتاب

 مولوی، معاون پژوهش دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با بیان این مطلب گفت: این تعداد کتاب در خصوص مسائل مختلف فقهی، اخلاقی، تربیتی و تاریخی طی شش سال گذشته به چاپ رسیده است.

 

 وی با اشاره به استقبال از این کتاب ها در نمایشگاه کتاب مشهد، افزود: 80 درصد از این کتاب ها توسط اساتید خواهران در مشهد و بقیه توسط اساتید سایر شهرستان های حوزه علمیه خراسان نگاشته شده است.

 

مولوی با تأکید بر ضرورت انجام پژوهش های تخصصی و به روز در حوزه زنان و خانواده از سوی حوزه علمیه خواهران، تصریح کرد: موضوعات پژوهشی طلاب به صورت اختیاری و بسته به علاقمندی خود آنان انتخاب می شود که اغلب شامل موضوعات روز تربیتی است.  

 

معاون پژوهش دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان با اشاره به وجود سه پژوهشکده در سطح حوزه علمیه خواهران خراسان، در خصوص تسهیلات و حمایت های این مرکز در راستای ترویج پژوهش محوری، گفت: چاپ مقالات در نشریات تخصصی، چاپ کتاب و ارائه وام با شرایط بازپرداخت مناسب از جمله این تسهیلات به شمار می رود.

 

وی افزود: برگزاری کارگاه های پژوهشی، تشکیل گروه های رشد در مدارس، اعلام فراخوان ها و تقدیر از برترین های پژوهشی و ارزیابی عملکرد معاونت های پژوهش مدارس از دیگر اقدامات معاونت پژوهش است./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات