۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۳۱۶۰۵
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

کتابداران برتر کتابخانه های مساجد لرستان معرفی می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان گفت: به مناسبت هفته کتاب، کتابداران برتر کتابخانه مساجد لرستان معرفی می شوند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 86 کتابخانه در مساجد این استان گفت: کتابخانه های مساجد نقش بسزایی در جذب عموم به مساجد دارند.

وی بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب، کتابداران برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان معرفی می شوند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که از تعداد 10 نفر از کتابداران کتابخانه های مساجد لرستان تجلیل می شود، افزود: مراسم تجلیل از کتابداران برتر کتابخانه مساجد لرستان فردا، 29 آبان ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش کتابخانه های مساجد در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، بیان داشت: هدف کانون های مساجد در این برنامه ها، قدردانی از فعالیت مسؤولان کتابخانه های مساجد است.

برگزاری همایش تجلیل از خادمان چاپ و نشر ارشاد اسلامی لرستان

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ادامه یادآور شد: در این ایام همایش تجلیل از خادمان چاپ و نشر اداره کل ارشاد اسلامی لرستان نیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش از تعداد دو نفر از مدیران کتابخانه های مساجد این استان تجلیل به عمل می آید.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: همایش تجلیل از خادمان چاپ و نشر به مناسبت هفته کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فردا  در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به این که در این مراسم سلطان علی قادری، نویسنده کتاب «چگونه یک مقاله علمی بنویسیم» و عضو کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان تجلیل می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات