۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۳۱۶۷۵
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا:

اجرای برنامه های فرهنگی در حاشیه شهر موجب بصیرت افزایی شهروندان می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه شهر با بصیرت افزایی شهروندان، آسیب های تهاجم نرم دشمن را کاهش می دهد.
سيداحمد حسيني

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید احمد حسینی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، با بیان این که در  دو دهه اخیر در حوزه مدیریت شهری، تحول ریشه‌ای وعمیق ایجاد شده است، اظهارکرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و احداث فرهنگ سرای تخصصی قرآن و عترت در حاشیه شهر موجب بصیرت افزایی وآگاهی بخشی به شهروندان مشهدی می‌شود.

 

وی با بیان این که حضور شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی یک کار با برکت است، افزود: فراهم ساختن زیر ساخت‌های موثر برای ایجاد فرهنگسراهای تخصصی، اقدامی ریشه‌ای و تاثیرگذار است که می‌تواند در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان که ذهن و روان جوانان ما را هدف قرار داده است، ایفای نقش کند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که دشمنان برای مناطق محروم و آسیب پذیر شهر برنامه ویژه‌ای دارند، یادآور شد: تمرکز برنامه ریزان شهرداری مشهد دراجرای برنامه‌های فرهنگی مناطق محروم یکی از اتفاقات ارزشمند و پیشگیرانه در برابر هجمه دشمنان است.

 

دبیر کمیته فرهنگی مناطق حاشیه شهر افزود: ایجاد فرهنگسراهای تخصصی در مناطق مختلف شهر از جمله مناطق حاشیه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه شهر موجب بصیرت افزایی وآگاهی بخشی به شهروندان مشهدی می‌شود.

 

 وی یادآور شد: ایجاد فرهنگسرا در حاشیه شهر یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که در سایه تأسیس این چنین مراکزی، تحولات ریشه‌ای و بنیادین در فضای فرهنگی شهر اتفاق می‌افتد.

 

وی خاطرنشان کرد: افزون بر این حضور نیروهای جوان و فرهیخته در مجموعه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد نیز می‌تواند موجب ایجاد اتفاقات خوب و مبارکی در سطح شهر مشهد باشد./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات