۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۳۱۷۸۶
فرمانده سپاه استان اردبیل:

کاهش نفوذ برنامه های مسموم ماهواره ای در جامعه از برنامه های اصلی بسیج است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان را از برنامه های بسیج دانست و گفت: مقابله با شبهه افکنی دشمن در بین جوانان و همچنین کاهش نفوذ برنامه های مسموم ماهواره ای در بین خانواده ها یکی از برنامه های اصلی بسیج و سپاه در عرصه جنگ نرم است.
سردار جليل بابازاده، فرمانده سپاه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، صبح امروز در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت با بیان اینکه در راستای تببین تفکر و اندیشه بسیجی برنامه های متعدد و مختلفی در سطح استان اجرا خواهد شد، گفت: مقابله با شبهه افکنی دشمن در بین جوانان و همچنین کاهش نفوذ برنامه های مسموم ماهواره ای در بین خانواده ها یکی از برنامه های اصلی بسیج و سپاه در عرصه جنگ نرم است.

 

وی با بیان اینکه سپاه با جدیت در در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی خواهد کرد، افزود: سپاه و بسیج همانگونه که در جنگ سخت در برابر هجوم عراق و در جنگ نیمه سخت و امنیتی در برابر گروه‌های تروریستی مسلح از جمله پ‌.ک.‌ک و پژاک پیروز شد به طوریکه امسال اصلا شاهد هیچگونه درگیری در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان نبودیم، در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هم با جدیت ایستاده‌ است و جنگ در این جبهه به دلیل ابعاد وسیع و تخصصی بودن نیازمند همراهی همه دستگاه‌های و عوامل فرهنگی به خصوص روحانیون هستیم.

 

سردار بابازاده روحانیان، طلاب و ائمه جماعات مساجد را جزو مهم‌ترین و شایسته‌ترین اعضای بسیج دانست و بر همت و عزم بیش از پیش روحانیت در جهت افزایش اعتقادات جوانان و مقابله با شبهه افکنی دشمن در جامعه تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه استان اردبیل، تصریح کرد: امروز بسیجیان دارای سه وظیفه بسیار مهم هستند که با عمل به آنها کشور را در برابر خطرات بیمه می‌کنند که اولین وظیفه بسیج استکبارستیزی و دفاع کشور در برابر جنگ سخت دشمنان است، دومین وظیفه آنان قیام در برابر انحرافات و تهاجم فرهنگی غرب و سومین وظیفه بسیج مبارزه علمی و مسلح شدن به ابزار علم و دانش در راستای خودکفایی کشور است.

 

سردار بابازاده با بیان اینکه دشمن با شبهه‌ افکنی در اعتقادات دینی در صدد مسموم کردن ذهن جوانان است، گفت: اگر نسبت به ماموریت خود در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان غافل شویم به آرمان‌های بسیج و شهدا خیانت کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به برنامه های حلقه های صالحین بسیج در راستای آگاه سازی جوانان و نوجوانان در خصوص ابعاد هجمه های فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز حلقه‌های صالحین با وجود اینکه هنوز به حد کمال نرسیده ولی در هر محله‌ای اجرا شده ثمرات معنوی و فرهنگی بسیار خوبی را به ارمغان آورده است./937/پ202/ب

ارسال نظرات