۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۹۱۰
همزمان با هفته بسیج؛

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان آمل برگزار شد.
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان آمل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس، ائمه جمعه شهرهای آمل، مدیران شهری و بسجیان مخلص و ولایت مدار آمل در بخش امام زاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد.


سرهنگ علی خادم، فرمانده سپاه ناحیه آمل، در این رزمایش با بیان این که دشمنان ما در شرایط کنونی در سه جبهه در تقابل با نظام اسلامی قرار دارند، گفت: جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ اقتصادی به عنوان رویکرد دشمنان نظام اسلامی است که در این راستا برنامه های مختلفی دارند.


وی، افزود: دشمنان در این جنگ به دنبال آن هستند تا روح، روان، عقل و زیرساخت های زندگی مردم را مورد هدف قرار داده تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


خادم، تصریح کرد: بسیج مخلص براساس یکی از وظایف خود که مقابله با هرگونه ناامنی است در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه دارد.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که رزمایش الی بیت المقدس به استعداد چهار گردان در شهرستان آمل و به مدت دو روز برگزار شده است، گفت: این رزمایش مأموریت دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و رزم در جنگل را بر عهده دارد.


وی با اشاره به برگزاری موفق آمیز رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان آمل، بیان داشت: برنامه های خوبی برای رزمایش تدارک دیده شد که به  طور موفقیت آمیزی از سوی بسیجیان دلاور شهرستان انجام شده است./1314/پ203/ب

ارسال نظرات