۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۳۲۲۴۴
در جشنواره بین المللی زیرسایه خورشید؛

رتبه نخست تولید محتوای فرهنگی به ‌کاشان رسید

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه خادمان حضرت امام رضا(ع) در کاشان گفت: شهرستان کاشان در بخش تولید محتوای فرهنگی جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید که در مشهد برگزار شد رتبه اول را کسب کرد.
روح الله توكلي مديرعامل مؤسسه خادمان حضرت امام رضا(ع) درکاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، روح الله توکلی مدیر عامل مؤسسه خادمان حضرت امام رضا(ع) در کاشان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشن بین المللی زیرسایه خورشید در 232 شهرستان و 31 استان کشور و در41 شهرستان از 15 کشور جهان برگزار شد و شهرستان کاشان در بین 273 شهرستان از 15 کشور جهان در بخش تولید محتوای فرهنگی رتبه نخست را کسب و اصفهان در رتبه دوم قرار گرفت.

 

وی افزود: در این بخش تمامی شهرستان ها و استان های کشور رتبه های کمی را از جمله تعداد برنامه های جشن بین المللی زیر سایه خورشید و در شور و شرکت کننده در جشن را به خود اختصاص دادند.

 

به گفته وی شهرستان کاشان در بین تمامی شهرستان های برگزارکننده جشن بین المللی زیر سایه خورشید تنها شهرستانی بود که رتبه اول کیفیت را به خود اختصاص داد.

 

مدیرعامل مؤسسه خادمان حضرت امام رضا(ع) درکاشان افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی زیرسایه خورشید تندیس و لوح تقدیر و حکم رتبه اول محتوای فرهنگی جشنواره بین المللی زیرسایه خورشید به نماینده شهرستان کاشان اعطاء شد.

 

توکلی یاد آورشد: برنامه زیر سایه خورشید زیر نظر معاونت مؤسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود و رتبه بندی های اعلام شده در مراسم اختتامیه این جشنواره توسط این معاونت تعیین و اعلام می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که جشن های مردمی و بین المللی زیر خورشید در کشور سابقه 7 ساله دارد یاد آورشد: جشن زیرسایه خورشید ابتدا در شهرستان کاشان و در سال 83 به عنوان شهر پایلوت برگزار شد و در حال حاضر شهرستان کاشان سابقه 10 ساله در اجرای جشن زیر سایه خورشید را دارد.

 

به گفته وی جشن زیر سایه خورشید علاوه بر شهرستان کاشان و 231 شهرستان کشور در 41 شهرستان از 15 کشور جهان همه ساله به صورت بین المللی برگزار می شود.

 

توکلی در ادامه جشن زیر سایه خورشید را به عنوان یک حرکت فرهنگی و دینی با رویکرد سیره و سنت امام رضا(ع) اعلام کرد وگفت: جشن زیر سایه خورشید فرهنگ‌سازی امید و شادابی‌ملی و فراهم شدن زمینه گسترش فرهنگ، نشر ارادت و محبت به آستان ائمه اطهار، توسعه فرهنگ ناب سنت و سیره رضوی و ترویج مفهوم خانواده ایرانی با معیارهای رضوی از مهمترین اهداف برگزاری این جشن است./1307/

ارسال نظرات