۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۲۸۱۷

تحلیل رسانه از وظایف مهم مرکز اسناد و مطالعات رسانه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این‌که وظیفه مرکز اسناد و مطالعات رسانه ها خدماتی نیست، گفت: بررسی جهت گیری مطبوعات از جمله وظایف مهم این مرکز است.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز در بازدید از مرکز اسناد و مطالعات رسانه ها اظهار داشت: نگاه ما نسبت به این مرکز، نگاه خدماتی نیست.

 

وی با بیان این‌که  بررسی جهت گیری مطبوعات از جمله وظایف مهم این مرکز است، خاطرنشان کرد: تحلیل رسانه، بررسی جهت گیری مطبوعات  از وظایف مهم مرکز اسناد و مطالعات رسانه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین پیوند مرکز اسناد با بخش رسانه دانشگاه هنر و هر دانشگاه دیگر را مورد تأکید قرار داد و گفت: پیوند با هر مجموعه ای که ارتباطی با رسانه و تاریخ مطبوعات دارند از اهم وظایف مرکز اسناد است.

 

حجت الاسلام قطبی خاطرنشان کرد: فضاهایی که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، آماده خدمت رسانی به دانشگاهیان و پژوهشگران است و طبق قانون اسناد حاکمیتی که در اختیار مرکز اسناد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، باید هر چه زودتر به سازمان اسناد کشور تحویل داده شود.

 

وی در ادامه هم چنین از ایجاد فضاهای مرتبط با چاپ، کتاب برای دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و هنری خبر داد.

لازم به ذکر است، مرکز اسناد و مطالعات رسانه ها وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خیابان صائب و در کنار آرامگاه صائب واقع شده است./939/پ203/ب3

ارسال نظرات