۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۳۲۹۲۸
رییس اداره تبلیغات بهشهر:

تفکر بسیج عامل شکست توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که بسیج با الگو برداری از فرهنگ عظیم ماندگار عاشورا همه گیر شده است، افزود: بـســیـج یعنی رمز جاودانه بودن و جاودان ماندن نظام اسلامی ایران که باید در ماندگاری و پایندگی آن تلاش همه جانبه انجام شود.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان گفت: یکی از درس های مهم کربلا و واقعه عاشورا، فداکاری و شهادت طلبی است که الهام بخش همه ایثارگران در تاریخ بوده و تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان این که بسیج با الگو برداری از فرهنگ عظیم ماندگار عاشورا همه گیر شده است، افزود: بـســیـج  یعنی رمز جاودانه بودن و جاودان ماندن نظام اسلامی ایران که باید در ماندگاری و پایندگی آن تلاش همه جانبه انجام شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر اظهار داشت: بسیجیان مرزبانان توحید در همه زمان ها هستند و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفان در سال 58 خط بطلانی بر همه نقشه‌ها، توطئه‌ها و نیات شوم ایادی استکبار در داخل و خارج کشور کشید، بیان داشت: تشکیل بسیج در واقع، روح ایثار مقاومت و اراده را در جان مردمان این مرز و بوم زنده کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تفکر بسیج را عامل شکست همه دشمنی ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با بهره گیری از تفکر ارزشمند و متعالی بسیج همواره پیروز میدان های نبرد با دشمنان خواهد بود.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که فرهنگ و تفکر بسیج هیچ گاه در نظام اسلامی کمرنگ نخواهد شد، تصریح کرد: به حاشیه راندن این تفکر اصیل انقلابی توطئه و هدف دشمنان است تا به راحتی بتوانند به منافع استکباری خود دست یابند.

 

وی گفت: امروز هم بسیجیان مدافعان حقیقی ولایت هستند و هر جا نظام، انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان نیاز به جانفشانی داشته باشد، بسیجیان در خط مقدم حضور دارند.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که فرهنگ بسیجی فرهنگی فاطمی، علوی و اهل بیتی است، خاطر نشان کرد: با دارا بودن این فرهنگ، بسیج جانش را در راه صیانت از ولایت و امامت فدا می کند چرا که فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است و برای حفظ دین مبین اسلام همه هستی خود را فدا می کند.

 

وی به سخنان ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص بسیج که فرمودند آرزو می کنم که در روز قیامت با بسیجیان محشور شوم اشاره کرد و گفت: این سخنان ارزشمند امام راحل نشانگر اوج عظمت و اقتدار بسیج است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، فرهنگ شهادت طلبی را عامل استقلال و شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران دانست و گفت: ملتی که محرم، عاشورا، مجاهدت و شهادت دارد و متکی به خداوند متعال است هرگز مغلوب دشمن نخواهد شد بلکه ملتی که شهید داد با استقامت تر و قوی تر به راه خود ادامه خواهد داد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات