۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۹۲۹
امام جمعه کوهدشت:

بیداری بسیج دشمنان را به شکست کشانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت بسیج را نیرویی با بصیرت خواند و گفت: بیداری و هوشیاری بسیجیان دشمن را در عرصه های گوناگون به شکست کشانده است.
بسيج

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که بسیجی بودن افتخار ما است، ابراز داشت: فعالیت بسیج برای کسب رضای خدا است.

وی با بیان ویژگی ها و شاخصه های بسیج افزود: مهم ترین و برترین شاخص بسیج بیداری است و این ویژگی موجب موفقیت بسیج در صحنه های انقلاب و شکست دشمن می شود.

حجت الاسلام طهماسبی بسیج را نیروی مخلص خدا خواند و عنوان داشت: بسیجیان بزرگ ترین سرمایه برای نظام و سدی در برابر دشمنان هستند.

وی با بیان این که استقامت و اقتدار بسیج تیری در چشم دشمنان است، یادآور شد: دشمنان اسلام از اقتدار بسیج بیم دارند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به کارنامه درخشان بسیج خاطرنشان کرد: بسیج از دستاوردهای مهم انقلاب است که باید برای شکوفایی بیشتر آن تلاش شود.

وی در ادامه با تأکید بر تقویت و گسترش تفکر بسیجی بین نسل جوان و دانش آموزان تصریح کرد: فرزندان ما باید از دوران کودکی با این تفکر آشنا شوند.

حجت الاسلام طهماسبی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون فعالیت ها و مقاومت بسیج دانست و افزود: پیروی از ولایت نیز اصلی ترین عامل پیروزی بسیج است.

وی با اشاره به این که تفکر بسیجی در کشورهایی همچون سوریه، عراق و لبنان نیز اثربخش بوده است، بیان داشت: بسیج و تفکر بسیجی الگویی موفق برای دنیا شده است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات