۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۳۲۹۸۴
مدیرکل سیاسی استانداری سمنان:

دشمن به دنبال از بین بردن روحیه وحدت و امید در کشور ما است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان در آئین معارفه بخشدار جدید امیرآباد شهرستان دامغان گفت: همه مردم به‌ویژه مسؤولان باید هوشیار باشند زیرا امروز دشمن توطئه‌های رنگارنگی را علیه ما برنامه ریزی می‌کند و به دنبال از بین بردن روحیه وحدت و امید در جامعه ما است.
بندر آبادي مديرکل سياسي و انتخابات استانداري سمنان معارفه بخشدار جديد اميرآباد دامغان معارفه بخشدار جديد اميرآباد دامغان معارفه بخشدار جديد اميرآباد دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مهدی بندر آبادی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان در مراسم معارفه ناصرعلی پارسا به عنوان بخشدار جدید بخش امیرآباد شهرستان دامغان که با حضور فرماندار و برخی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی این شهرستان در محل سالن کتابخانه شهر امیریه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای در دنیا و معادلات منطقه‌ای و جهانی دارد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان اضافه کرد: دشمنان با دسیسه‌ها و از راه‌های مختلف درصدد تخریب، فضاسازی بر علیه ما و ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم هستند که در راستای مقابله با این دسیسه هوشیاری مسؤولان در هر یک از سطوح امری ضروری است.

 

بندر آبادی با بیان اینکه اعمال فشار دشمنان به ایران اسلامی نشان از اهمیت کشور ما در سطح جهان دارد، افزود: فشارهای وارده به جمهوری اسلامی ایران منحصر به دیروز و امروز نبوده بلکه دشمنان از 30 سال گذشته تاکنون با استفاده از تمام ترفندهای خود از جمله جنگ، تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی در صدد ضربه زدن به این کشور بوده اند.

 

وی با اشاره به تلاش استکبارجهانی جهت  جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، گفت: نظام سلطه در شرایط فعلی تمام توان خود را به کار گرفته تا در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هرگونه اقدام در راستای فشار به این کشور را صورت دهد و روحیه وحدت و امید را در جامعه پویای ما  از بین ببرد.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان تصریح کرد: ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و جدا کردن آنها از حاکمیت از جمله مقاصدی است که دشمنان به آن دلبسته‌اند، ولی به لطف خداوند وحدت بین آحاد مردم ایران اسلامی روز به روز گسترش یافته و کشور به سمت پیشرفت و تعالی در حال حرکت است.

 

بندر آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به قدمت بالای تاریخی بخش امیرآباد شهرستان دامغان بر لزوم رسیدگی و کاهش مشکلات مردم این بخش از سوی مسؤولان تأکید کرد و افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات این بخش، معضل خشکسالی بوده است که به رقم وجود پتانسیل‌های بالای این بخش در حوزه‌های مختلف و تلاش جهت جذب سرمایه و سرمایه گذاری در بخش صنعت می‌توان زمینه عمران و آبادانی بیش از پیش این منطقه را فراهم کرد.

 

گفتنی است، ارائه گزارش عملکرد 3 ماهه از سوی علی محمد مؤیدی زاده سرپرست پیشین بخشداری امیرآباد، تأکید علی اصغر مجد فرماندار دامغان بر استفاده مسؤولان از بالاترین ظرفیت و توان خود برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه، تجلیل از سرپرست اسبق بخشداری امیرآباد با هدای لوح سپاس از دیگر بخش‌های این آئین بود./977/پ202/ب4

ارسال نظرات