۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۳۳۳۳۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

آمریکا و رژیم صهیونیستی صحنه گردان جنگ فرقه ای در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که داعش ادامه دهنده افکار معاویه است، گفت: صحنه گردان اصلی درگیری ها و کشتار کشورهای منطقه، آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی هستند که می خواهند در راستای تحقق اهداف و منافع خود حرکت کنند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به اقدامات گروه های تکفیری در منطقه گفت: گروه تکفیری داعش می گوید ما مسلمان هستیم که این گروه تلاش دارد تا با نام اسلام به دین ضربه بزند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که گروه داعش ادعای اسلام دارد که همگان باید حق و باطل را به درستی تشخیص دهند، تصریح کرد: ما چون ولایت داریم می توانیم مسیر را به درستی تشخیص دهیم که باید قدر این نعمت بزرگ را به درستی بدانیم.

 

وی با بیان این که گروه داعش ادامه دهنده افکار معاویه است، گفت: صحنه گردان اصلی درگیری ها و کشتار کشورهای منطقه، آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی هستند که می خواهند در راستای تحقق اهداف و منافع خود حرکت کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که ملت عراق و سوریه به لطف الهی دارند پیروز شده و دشمنان رانده می شوند، خاطرنشان کرد: خط مقاومت باید آن چنان مقاوم باشد که دشمنان نتوانند کاری کنند.

 

امام جمعه آمل افزود: دشمنان در کشورهای منطقه مسلمانان را با هم درگیر می کنند و کسی نفهمد صحنه گردان ماجرا چه کسی است تا آنان به اهداف خود برسند که همواره می خواهند کشورهای منطقه در حال درگیری و آشوب باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: وحدت امر ارزنده و والایی بوده که باید در راستای آن تلاش شود و جریانی امروز در سطح جهانی مطرح است که دشمنان می خواهند وحدت امت اسلامی را هدف قرار داده و بتوانند به نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که کشورهای اسلامی باید بصیرت و وحدت خود را حفط کنند، افزود: جامعه اسلامی نیازمند وحدت و همگرایی است که باید دوست و دشمن را شناخته و بدانیم ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف شوم خود در منطقه هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که حرکت در مسیر ولایت سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: انسانی که اهل بصیرت و تفکر نباشد نمی تواند مسیر حق و باطل را به درستی تشخیص دهد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ولایت مداری ضامن تعالی و پیشرفت است، بیان داشت: شهدا و علما مسیر را برای ما هموار کردند که باید با ولایت مداری و بصیرت محوری در مسیر رستگاری قرار گیریم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات