۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۳۴۲۰
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی ویژه متسابقین سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری رسا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه متسابقین سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان دلیجان خبر داد.
قرآن کريم

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، ریس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی از برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه متسابقین سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، در روز یکشنبه 9 آذر ماه در شهرستان دلیجان خبر داد.

 

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی از ساعت 13 امروز به مدت 6 ساعت در مؤسسه قرآن و عترت معراج دلیجان برگزار می‌شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را در وهله اول آشنایی متسابقین با روش برگزاری مسابقات در مرحله استانی برشمرد و افزود: تقویت متسابقین در رشته‌های مربوطه، رفع کاستی‌ها و معایب، ارتقای کیفی مسابقات در مرحله استانی و کشوری و همچنین آشنایی با روش داوری‌ها در مرحله استانی از دیگر اهداف این دوره آموزش تخصصی است.

 

حجت الاسلام آسوده شناخت آیین‌نامه داوری، تدریس رشته‌های حسن حفظ، تجوید، وقف و ابتدا برای حفاظ و صوت و لحن برای قراء و مرتلین را از محتواهای آموزشی این دوره تخصصی برشمرد.

 

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از شهرهای محلات، خمین و دلیجان و همچنین اساتید این دوره از اراک و دلیجان هستند.

 

گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی روز جمعه 14 آذرماه 1393 در اراک برگزار می‌شود./828/ت303/ب6

ارسال نظرات