۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۳۳۴۶۹
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

سالم سازی ادارات از اولویت های ستاد امر به معروف است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح این فریضه الهی سالم سازی ادارات یکی از اولویت های اصلی این ستاد است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در جلسه معرفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر که پیش از ظهر امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ماموریت های اصلی بسیج است و از وظایف اساسی تمامی مسلمانان است.

وی ادامه داد: متاسفانه این دو فریضه مورد غفلت واقع شده است بنابراین برای احیا و اصلاح این امر مهم باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا پاسخگوی منویات مقام معظم رهبری باشیم.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر و احیای آن در جامعه وظیفه تمامی افراد بوده بنابراین با بکارگیری درست آن می توان شاهد رشد و کمال فکری و معنوی باشیم.

 

وی با بیان این که باید بیش از پیش به این دو اصل توجه داشت عنوان کرد: سالم سازی ادارات یکی از اولویت های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که می تواند باعث فاصله گرفتن رشوه، دزدی و ... از این مراکز باشد و شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشد.

 

سردار استاد حسینی یادآور شد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مقاومت بسیج مستقر شده و در حال فعالیت هستند بنابراین سپاه با تقویت و برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق به دور از قوه قهریه آمادگی فعالیت در این راستا را دارد.

 

لازم به یادآوری است، در حکم دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان البرز آمده است: سردار علی استاد حسینی نظر به دلسوزی و تجربه های مفید و خدمات ارزشمند شما و بنابر پیشنهاد ریاست محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز «حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی» طی این حکم جنابعالی به سمت دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب می شوید.

 

در ادامه این حکم آمده است: امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تلاش داشته و با همکاری مسؤولان و تشکیل جلسات لازم و منظم و جذب امکانات گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت باری‌تعالی بردارید. /801/پ202/ب

ارسال نظرات