۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۳۳۶۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

مجلس مظهر حاکمیت و قدرت ملت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مجلس تبلور اراده ملت بوده که از این روی باید مظهر حاکمیت و قدرت مردم باشد و نمایندگان آن نیز باید در جهت اراده و خواست مردم و صلاح جامعه و اسلام گام بردارند.
مديرکل ارشاد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله مدرس، گفت: آیت الله مدرس شخصیتی ارزشمند و بزرگوار بوده که سالروز شهادت ایشان به عنوان روز مجلس نام گذاری شده است.

 

وی با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی چکیده خون هزاران شهید است، بیان داشت: آیت الله مدرس هیچ گاه از راه انقلابی خود پشیمان نشده و همواره با ایمانی والا و راسخ حضوری ارزشمند داشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: آیت الله مدرس با جسارت و شجاعتی گرانقدر به مبارزه با استبداد و استعمار ایستاده و سرانجام جان خود را نیز در این عرصه فدا کرده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: انتخاب سالروز شهادت این عالم گرانقدر به عنوان روز مجلس به ماندگارى نام و یاد ایشان در خاطره ها و شناخت هر چه بیشتر این عالم انقلابى کمک خواهد کرد.

 

وی گفت: مجلس تبلور اراده ملت بوده که از این روی باید مظهر حاکمیت و قدرت مردم باشد و نمایندگان آن نیز باید در جهت اراده و خواست مردم و صلاح جامعه و اسلام گام بردارند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر این که مجلس تجلی گاه زنده و عینی روح جمعی با نشانه هایی همچون اندیشه، آگاهی، رشد، انتخاب، اراده، بیان، عمل و قدرت تصمیم گیری است، افزود: مجلس شورای اسلامی چکیده خون هزاران شهید است که برای برافراشتن پرچم اسلام جانفشانی ها کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند جایگاه مجلس جایگاهی بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه‌های اجرایی است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر این که خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران در نظام اسلامی است، گفت: باید از این فرصت ارزنده به بهترین رفع ممکن و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی بهره گیری شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات