۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۳۹۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

پاسداری از اسلام و انقلاب رسالت امروز روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از اوجب واجبات دانست و گفت: اگر انقلاب محفوظ بماند برخی نقاط ضعف های احتمالی که در نظام و کشور به وجود می آید را می توان رفع کرد.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان که به میزبانی مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در ساری برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی ثمره تلاش های انبیاء، ائمه معصومین(ع) و به ویژه ثمره خون های پاک قیام سیدالشهدا(ع) است، گفت: امروز حفظ این انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین رسالت روحانیت است.

 

وی با بیان این که دنیا حکومت اسلامی را بر محور روحانیت می شناسد، افزود: نهضت عظیم امام راحل با حضور ارزشمند علما و روحانیان به پیروزی رسید و امروز نیز حفظ آن یکی از وظایف مهم روحانیت است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از اوجب واجبات دانست و خاطرنشان کرد: اگر انقلاب محفوظ بماند برخی نقاط ضعف های احتمالی که در نظام و کشور به وجود می آید را می توان رفع کرد.

 

حجت الاسلام غلامی تضعیف انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن را مهم ترین هدف دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن از هر ابزار و وسیله ای برای انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود بهره گرفته که خوشبختانه به برکت رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری با شکست مواجه شده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش ارزشمند بسیج طلاب در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیان بسیجی پیشگامان دفاع از حریم اسلام ناب و ولایت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که اصل و اساس در حوزه های علمیه درس خواندن طلاب است، گفت: البته حضور فعال طلاب در عرصه بسیج نیز منافاتی با فعالیت های علمی آنها در حوزه ندارد.

 

حجت الاسلام غلامی نشر و گسترش اسلام ناب و گفتمان انقلاب را یکی از وظایف طلاب بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز گروه های تکفیری نظیر داعش تصویری غلط وخشن از اسلام را در دنیا به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان این که گروه های تکفیری نظیر داعش امروز تحقق بخش منافع و برنامه های دشمنان در منطقه هستند، تصریح کرد: آنها با نام اسلام، اسلام هراسی در دنیا ترویج می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا یکی دیگر از وظایف مهم طلاب و روحانیان به جامعه امروز را بصیرت دهی عنوان کرد و گفت: امروز تنها با سلاح بصیرت می توان از اسلام، انقلاب و نظام حراست کرد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که خوشبختانه طلاب و روحانیان ما در پاسداری از اسلام و انقلاب پیشگام بوده و هستند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان بسیجی نخواهند گذاشت اهداف دشمنان در جامعه اسلامی محقق شود.

 

وی دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به افزایش تعداد حوزه های بسیج طلاب دراستان، خواستار تعامل و همکاری بیشتر مدارس علمیه با مجموعه بسیج طلاب شد./950/ پ202/ب1

ارسال نظرات