۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۳۴۶۹۰
آیت الله دری نجف آبادی:

فعالان عرصه رسانه روحیه امید را در جامعه ایجاد کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این‌که فعالان عرصه رسانه باید روحیه امید را در جامعه ایجاد کنند، گفت: خبرنگاران باید واقعیات جامعه را به مردم انتقال دهند.
حجت الاسلام و المسلمين دري نجف آبادي

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، در رابطه با توصیه ها و فعالیت خبرنگاران خبرگزاری رسا گفت: خبرگزاری رسا باید سه رکن اصلی و اساسی اخلاق، امانت و صداقت در عرصه خبر و رسانه را به عنوان سرلوحه کار و امورات خود قرار دهند و اگر این سه رکن اساسی در قبال کار خبررسانی رعایت نشود، جامعه به انحراف کشیده می شود.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خبرگزاری رسا و فعالان خبر حوزه های علمیه باید روحیه امید را در جامعه ایجاد کنند و به مردم روحیه بدهند و زیرک و باهوش باشند و همچنین امانت داری را مهم‌ترین رکن و اصل در حرفه خود بدانند.



آیت‌الله دری نجف آبادی با تأکید بر این‌که خبرنگاران باید واقعیات جامعه را به مردم انتقال دهند، اظهار داشت: عملکرد مدیران و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را آنچنان که هست به مردم انتقال دهید و در کار اطلاع رسانی تقوا را پیشه کنید.



وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید پیام را بدون کم و کاست و با بهترین شکل به مردم انتقال دهند و به دنبال سلیقه ها و برداشت های شخصی نروند. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات