۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۳۴۸۸۹
مدیر کل ارشاد خوزستان خبرداد؛

حضور 450 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به استقبال ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گفت: 450 ناشر استانی و کشوری در نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور خواهند داشت.
همايون قنواتي ، مدير کل ارشاد خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران، نمایشگاه کتاب را فرصت مناسبی برای دوستی هرچه بیشتر مردم با کتاب عنوان کرد و اظهارداشت: نمایشگاه کتاب می تواند زمینه ساز ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش سطح آگاهی مردم باشد.
وی با بیان این که تجربه های موفق برگزاری نمایشگاه کتاب در سال های گذشته سبب هموار شدن این مسیر شده است، افزود: نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با توجه به نیازهای روز جامعه و همچنین استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ادبی خوزستان برنامه ریزی شده است.
قنواتی در ادامه به استقبال ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب خوزستان اشاره کرد و گفت: 450 ناشر استانی و کشوری در نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های جانبی این نمایشگاه بیان داشت: کارگاه نمایشنامه نویسی، رونمایی از کتب نویسندگان خوزستانی، تقدیر از کتاب‎های برتر استان، جلسه نقد کتاب و پخش نمایش فیلم‎هایی که بر اساس رمان نوشته شده اند، از برنامه های جانبی نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان خواهند بود.
وی از تخفیف 30 درصدی کتاب‎های این نمایشگاه خبرداد و اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 20 درصد و ناشران نیز 10 درصد از هزینه کتاب‎ها را تخفیف خواهند داد.
قنواتی درباره تعداد عناوین کتاب‎ها و جامعه هدف آنها گفت: بیش از 11 هزار عنوان کتاب در حوزه دین، کودک و نوجوان، ادبیات، هنر، آموزش، علوم پزشکی، کشاورزی و دانشگاهی در نمایشگاه کتاب خوزستان عرضه خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: ناشران دانشگاه های تهران، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه امام صادق(ع) نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی به ایجاد غرفه ای برای فیلم‎سازان و عکاسان اشاره کرد و افزود: برای فیلم‎سازان و عکاسان غرفه ای در نمایشگاه ایجاد شده که علاقه مندان در این زمینه ها می توانند از آن بازدید کنند.
قنواتی تاریخ افتتاح نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان را 23 آذر ماه اعلام کرد و اظهارداشت: نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از 23 تا 28 آذر ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند صبح و بعدازظهر برای بازدید از آن به نمایشگاه بین المللی خوزستان مراجعه کنند./9462/پ202/ب2
ارسال نظرات