۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۳۴۹۰۰
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

آمادگی 250 هیأت مذهبی برای برگزاری مراسم اربعین در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از آمادگی و فعالیت 250 هیأت مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری اربعین در این شهرستان خبر داد.
هيأت هاي مذهبي

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 250 هیأت مذهبی در راستای برگزاری مراسم عزاداری اربعین در این شهرستان آماده هستند، ابرازداشت: مبلغان نیز به این هیأت ها اعزام شده اند.

وی حضور مبلغان را در راستای تبیین اهداف قیام و فرهنگ عاشورا مسأله ای ضروری خواند و افزود: مبلغان اعزامی باید درس های عاشورا را به خوبی بیان، تبیین و ترویج دهند.

حجت‌الاسلام جعفرپور حضور مبلغان و فعالان عرصه فرهنگ دینی را در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در راستای جلوگیری از رواج خرافات مسأله ای ضروری دانست.

وی با بیان درس های عاشورا تصریح کرد: آزادگی، حق‌طلبی، ولایت‌مداری و ظلم‌ستیزی از مهم ترین درس های قیام عاشورا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور در ادامه خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهادت بزرگ ترین درسی است که می توان از عاشورا گرفت.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به این که برنامه ریزی های ضروری در راستای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری روز اربعین انجام شده است، افزود: این مراسم در حسینیه ها، مساجد، اماکن استقرار هیأت های مذهبی و سقاخانه ها برگزار می شود.

فعالیت 70 مبلغ خواهر در جلسات خانگی بروجرد

حجت‌الاسلام جعفرپور با بیان این که 70 مبلغ خواهر در برگزاری جلسات خانگی شهرستان بروجرد فعالیت می کنند، عنوان داشت: این مبلغان با ترویج معارف اهل بیت(ع)، به بیان احکام و تعالیم دینی می پردازند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات