۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۴۹۴۷

تأکید حجت الاسلام طاهری بر ضرورت ارتقاء سطح علمی و پژوهشی طلاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب باید همه توان خود را در جهت انجام وظایف و تکالیف خود به کار گیرند، گفت: ارتقاء سطح علمی و پژوهشی با بهره گیری از توان اساتید حوزه یکی از رسالت مهم علمی طلاب است.
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیراستانی حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، حوزه های علمیه را مرکز نشر و گسترش اسلام ناب محمدی معرفی کرد و گفت: این مراکز دینی در تاریخ منشأ خدمات و برکات گسترده فرهنگی برای جهان تشیع بوده و هستند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: طلاب باید تلاش کنند تا مطیع امیر خود یعنی حضرت ولیعصر(عج) باشند. 

 

وی با اشاره به این که امام زمان(عج) بیدار بوده و نظاره گر ما است، بیان داشت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید بیدار و هوشیار بوده و در راستای ترویج ارزش های دینی گام بردارند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: کسی که سرباز امام زمان(عج) می شود باید بداند این سربازی آداب خاص خود را دارد، ادامه داد: همه ما باید تلاش داشته باشیم تا به آداب دینی پایبند بوده و در راستای تحقق آن در زندگی خود گام برداریم.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید سحرخیز بوده و تلاش ارزشمندی در راستای کسب معارف دینی داشته باشند، افزود: ارتباط خوب با خداوند منان در سحرخیزی بسیار ارزشمند و مفید بوده که طلاب باید در این عرصه همت داشته باشند.

 

مدیراستانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: یکی از بالاترین افتخارات ما خدمت به طلاب است و کسانی در این مسیر خدمت می کنند از کم ترین بهره های مادی برخوردار بوده، اما بیش ترین خدمات را ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: حوزه های علمیه باید در مسیر ترویج ارزش های دینی گام برداشته و اهتمام ارزشمندی در این راستا داشته باشند که یک ضرورتی مهم و اساسی است.

 

وی با بیان این که توقع این بوده تا طلاب همت و تلاش ارزشمندی در راستای انجام وظایف و تکالیف خود داشته باشند، گفت: طلاب باید همت کنند تا با کمک اساتید در راستای بالابردن سطح علمی و پژوهشی خود تلاش های گرانقدری داشته باشند.

 

مدیراستانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که باید در راستای ارتقای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه حرکت های خوبی صورت گیرد، بیان داشت: حوزه های علمیه باید در راستای تولید علم و دانش و توسعه بیش از پیش گام های ارزشمندی بردارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات