۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۳۴۹۶۴
با هدف تبیین ضرورت های رسانه ای نظام اسلامی؛

نخستین گردهمایی فعالان رسانه ای خراسان رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «بسیج و رسانه» با حضور فعالان رسانه ای خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.
بسيج رسانه

 جواد علما، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این همایش بیستم آذرماه با حضور فعالان و کارشناسان رسانه های مکتوب، مجازی و دیداری و شنیداری خراسان رضوی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به سخنرانی سردار احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، دکتر حسین رضی، عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما و نمایندگانی از رسانه های استان در این همایش، افزود: کارکرد و اثرگذاری رسانه ها امری غیرقالب انکار است از این رو و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که رسانه را مهمترین مؤلفه در جنگ نرم می دانند، این همایش به دنبال تعامل هرچه بیشتر بدنه بسیج با رسانه ها در خصوص ضرورت های رسانه ای نظام اسلامی است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان این که آنچه اکنون صورت می گیرد، بیشتر تولید خبر است تا تحلیل و تولید محتوا متناسب با اقتضائات نظام، اظهار کرد: توجه هرچه بیشتر به ظرفیت جهانی شدن تفکر و فرهنگ بسیجی و نیز شرایط منطقه از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

 

علما خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت های مورد اشاره، شش کارگروه با عناوین «بسیج رسانه و مطالبات رهبری»، «بسیج رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج رسانه و مقابله با اسلام امریکایی»، «بسیج رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی» و «بایسته های رسانه ای بسیج جهانی» در بخش تخصصی این همایش برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به تقدیر از برخی فعالان رسانه ای در حاشیه همایش بسیج و رسانه، از همه فعالان و دست اندرکاران رسانه های استان جهت حضور در این همایش دعوت کرد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی یادآور شد: نخستین همایش «بسیج و رسانه» با همکاری سپاه امام رضا(ع) ساعت 8 تا 16 بیستم آذرماه در محل مجتمع فرهنگی فدک واقع در خیابان هاشمی نژاد14 مشهد برگزار خواهد شد./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات