۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۳۵۶۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

معرفی شهدای روحانی در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که شهدای روحانی قدم های بزرگی برای لرستان برداشته اند، گفت: معرفی آنان در جامعه امروز ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در جلسه هماهنگی کنگره گرامیداشت شهیدان رحیمی و شهدای روحانی این استان گفت: شهدای روحانی لرستان باید معرفی شوند.

وی با بیان این که شجاعت و مردم داری از ویژگی های بارز اخلاقی شهیدان نورالدین و فخرالدین رحیمی بوده است، افزود: شجاعت، دلاوری، صداقت و قدرت خطابه از دیگر ویژگی های آنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به مردم داری، اندیشه بلند، تحصیلات علمی شهیدان رحیمی عنوان داشت: شهیدان رحیمی از جمله روحانیان مبارز و تأثیرگذار در جریان انقلاب هستند.

وی با تأکید بر این که شهدای روحانی را باید به نسل جوان جامعه امروز معرفی کنیم، بیان داشت: نسل جوان باید به نقش روحانیان در جریان انقلاب اسلامی آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان برگزاری کنگره هایی در راستای بزرگداشت مقام شهدا را فرصت مناسبی برای ادای دین نسبت به آنان بیان کرد و افزود: این کنگره ها زمینه معرفی شهدا را به جوانان فراهم می کند.

وی با تأکید بر این که بزرگداشت شهدای روحانی باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس در زمینه تبلیغ و جبهه ها ی جنگ حضور داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: تاریخ ایران همواره پر از روحانیان و علمایی بوده است که با اراده بالای خویش از ولایت و اهل بیت(ع) دفاع کرده اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی و کنگره های بزرگداشت روحانیانی همچون آیت الله کمالوند در لرستان ابراز داشت: هدف از برگزاری این کنگره ها تجلیل و ادای احترام به مقام این عالمان مجاهد و شهدای روحانی است.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همچون ستارگانی هستند که نور افشانی کرده و در برابر ظلم و ستم استکبار مقاومت کرده اند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات