۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۳۶۴۲۷
مدیر شبکه النجاح عراق:

بسیج و رسانه مکمل یکدیگر هستند

خبرگزاری رسا ـ مصدق پور با بیان این که بسیج و رسانه مکمل یکدیگر هستند و اساس هر دو رهبری و ولایت است، گفت: در کشورهای عربی انقلاب هایی شد و مردم بسیج شدند اما به دلیل نقص وجود رهبری واحد، رسانه ها با توطئه، انقلاب را منحرف کردند.
بسيج و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مصدق مصدق پور، مدیر شبکه النجاح عراق، در دوازدهمین همایش بین المللی رسانه و بسیج در محل هتل نخل مشهد، گفت: همایش اربعین، همایش میلونی جهان اسلام بود. در این مراسم حتی مسیحیان نیز حضور داشتند و فرصت خوبی برای انتقال تجربیات ایران به کشور عراق بود.

 

وی با بیان این که بسیج زمان و مکان خاصی ندارد و متعلق به یک کشور نیست، اظهار کرد: بعد از سقوط صدام توطئه های مختلفی در عراق صورت گرفت و در ادامه  داعش به وجود آمد اما به فتوای مرجعیت مردم بسیج شدند و کشور را نجات دادند.

 

 مصدق پور، ولایت را امر مهمی در خیزش های مردمی دانست و افزود: کشورهای مختلف در برابر رژیم دیکتاتور خود بسیج شدند اما به علت نداشتن رهبر شکست خوردند و راز بقاء جمهوری اسلامی ایران، بسیج مردمی در سایه ولایت و امامت است. 

  

وی، با ابراز تأسف از حضور ضعیف برخی رسانه ها در همایش بزرگ جهان اسلام در روز اربعین، تصریح کرد: برخی از رسانه های جهان اسلام در روز اربعین شرکت نداشتند در حالی که در مورد سفر پاپ به خاور میانه برنامه ها و گزارش های بسیار داشتند.

 

مدیر شبکه التجاح عراق، با بیان این که بسیج و رسانه مکمل یکدیگر هستند و اساس هر دو رهبری و ولایت است، گفت: در کشورهای عربی انقلاب هایی شد و مردم بسیج شدند اما به دلیل نقص وجود رهبری واحد، رسانه ها با توطئه، انقلاب را منحرف کردند.

 

نماینده رسانه های جهان اسلام  در پایان افزود: هر کشوری که بخواهد از جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرد باید از تجربیات بسیج استفاده کند./1310/پ203/ب5

 

ارسال نظرات