۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۷۸۴
همزمان با آغاز هفته وقف؛

تشریح برنامه های هفته وقف در استان مرکزی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که 29 آذر تا 5 دی‌ماه به نام هفته بزرگداشت وقف نام گذاری شده است اظهار داشت: اولین روز از هفته بزرگداشت هفته وقف با عنوان وقف، عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری نامگذاری شده است که در اولین روز از هفته وقف اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی توانست برنامه های مختلف و متنوعی را در سطح استان مرکزی اجرا نماید.
وقف

حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک با بیان این که 29 آذر تا 5 دی‌ماه به نام هفته بزرگداشت وقف نامگذاری شده است، اظهار داشت: اولین روز از هفته بزرگداشت هفته وقف با عنوان وقف، عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری نامگذاری شده است که در اولین روز از هفته وقف اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی توانست برنامه های مختلف و متنوعی را در سطح استان مرکزی اجرا نماید.

حجت‌الاسلام عباسیان با بیان این که دومین روز از هفته وقف همزمان با 28 ماه صفر و سالروز شهادت امام حسن(ع) است، خاطرنشان کرد: دومین روز از هفته بزرگداشت وقف به نام وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار(ع) نامگذاری شده است.

وی افزود: در دومین روز از بزرگداشت هفته وقف برنامه های 28 صفر وزیارت نامه حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی(ع)، عیادت از واقفین و متولیان مریض، ارائه خدمات رایگان از محل درمانگاه‌های موقوفه از برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در دومین روز از بزرگداشت هفته وقف خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که سومین روز هفته وقف با عنوان وقف، علم و فن‌آوری و نقش حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای را در سومین روز از هفته بزرگداشت وقف با موضوع های وقف، علم و فن‌آوری و نقش حوزه و دانشگاه در دست اقدام داریم.

وی با تاکید بر وقف تجلی مودت اهل‌بیت(ع) با تکریم امامزادگان گفت: عنوان چهارمین روز از هفته وقف که روز بسیار مهم و پر اهمیتی خواهد بود به نام وقف تجلی مودت اهل‌بیت(ع) با تکریم امامزادگان نام گذاری گردیده است.

حجت‌الاسلام عباسیان وقف، جهاد اقتصادی، ارتقاء بهره‌ وری موقوفات را به عنوان پنجمین روز از بزرگداشت هفته وقف عنوان کرد و اظهار داشت: ششمین روز از هفته وقت به نام وقف، بانوان واقف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که در هفته وقف ادارات اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برنامه های متنوعی را در تمام حوزه ها و در قشر های مختلف پیش بینی کرده است، بیان کرد: وقف، نهاد ممتاز دینی، نشر فرهنگ قرآنی به عنوان آخرین روز از هفته وقف خواهد بود. /842/
ت302/ب

ارسال نظرات