۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۳۶۸۶۳
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

گفتمان پیامبر اسلام، حرکت در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که گفتمان پیامبر اکرم حرکت در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار است، گفت: حضرت محمد(ص) هیچ گاه سر تعظیم و تسلیم در برابر زورگویان فرو نیاورده است.
تجمه لبيک يارسول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندان، امروز در همایش بزرگ لبیک یا رسول الله که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که پیامبرگرامی اسلام بهترین و کامل ترین الگوی بشریت است، گفت: حضرت محمد(ص) خاتم انبیا و قهرمان بی نظیر همه عظمت ها در طول تاریخ است.

 

وی با اشاره به این که در قرآن کریم بزرگ ترین مدال های افتخار به پیامبر اکرم داده شده است، بیان داشت: حضرت محمد(ص) جامع تمام فضایل و کمالات انسانی و ترجمان رعایت عدالت، انصاف، صدق و خلوص ایثار است.

 

حجت الاسلام علیزاده، تصریح کرد: پیامبر اکرم با داشتن اخلاق نیکو و همراه با تکریم مردم عامل گسترش اسلام بوده است که قلوب انسان های بسیاری را دلداده خود می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندان با بیان این که گفتمان پیامبر اکرم حرکت در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار است ، ادامه داد: حضرت محمد(ص) هیچ گاه سر تعظیم و تسلیم در برابر زورگویان فرو نیاورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران و جهان اسلام با همان اندیشه تا به امروز توانسته است در مقابل دشمنان دین و اهل بیت (ع) بماند و در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار ایستادگی کند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که پیامبر اکرم به ما یاد داد رمز ماندگار دین حرکت در مسیر غدیر و مسئله امامت و ولایت است، گفت: امروز اندیشه و مکتب پیامبر اکرم پر طرفدارترین مکتب بوده و جلسات برای اهل بیت(ع) تلاقی دلدادگی و عشق است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندان با تاکید بر این که لبیک یا رسول الله به معنای آن بوده که پیروزی با تمسک به این اندیشه در برابر استکبار جهانی رقم می خورد، بیان داشت: محبت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) باید همراه با معرفت و بصیرت باشد.

 

وی در پایان، تصریح کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور امسال برای نخستین بار تجمع لبیک یاحسین، تجمع رهروان زینبی و تجمع لبیک یا رسول الله را برگزار کرده که شعار اهل بیت(ع) و همه مسلمانان است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات